Telkkarista tulee paraikaa Thaimaan tsunamista tositapahtumiin perustuva elokuva perheen selviämisestä. Erittäin katsottava leffa antaa hyvän kuvan siitä tuhon määrästä.
Selviytyminen
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Leffat on leffoja, mutta kaiketi tilanne oli Phuketissa yksi maailman historian pahimmista onnettomuuksista, jota Thaimaan valtio ei ihan täysin tyrinyt.
- Anonyymi
Mitäs se Thaimaan valtio on sitten tyrinyt? Sinun terveydenhuoltosi vai jotakin muuta vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se Thaimaan valtio on sitten tyrinyt? Sinun terveydenhuoltosi vai jotakin muuta vielä?
Ei kävelyttänyt portaissa kuin yhden kerrosvälin, kun Posso olisi kyennyt kolmeen?
- Anonyymi
Historian suurin tsunami on ollut Amerikassa 9.7.1958. Tuolloin maanjäristys ravisteli Alaskan kaakkoista rannikkoa. Maanjäristys sai vuorelta aikaan valtavan kivivyöryn noin 900 metrin korkeudelta.
Kivivyöry putosi mereen ja aiheutti Lituya Bayn lahdessa valtavan tsunamiaallon, joka pyyhki kaiken puuston ja muun kasvillisuuden vuoren reunamilta jopa 524 metrin korkeudelta. Lahdessa oli kolme kalastusvenetta. Yksi vene ja kaksi siinä ollutta henkilöä katosi. - Anonyymi
Onkos Pasanen laittanut Senssun kattilaan kannen, kun joutuu yksin aukomaan päätään?
- Anonyymi
Kattila kilahti. Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879