Väre on erittäin huono hoitamaan lukuisia ongelmiaan, saa kysellä sähköpostilla jatkuvasti, välillä vastaavat mutta välillä ei ja jos vastaavat niin eivät ymmärrä ongelmaa, vaan vastaavat asian vierestä
Väre on yhtiönä vaikea tapaus
7
379
Vastaukset
- Anonyymi
Olikos tämä turha palstan aktivointi ihan itse asiasta ?
- Anonyymi
Mitä ongelmia sinulla on ollut. Itse olin kaksi vuotta väreen asiakas ilman mitään murheita.
- Anonyymi
Kuopiolainen kiero yhtiö savolainen j aropon kanssa tekee yhteistyötä. Ropo ryöstää ja huijaa sekä laskuttaa kaikesta perintä, lisä ja plus 5 euron lisämakusilla.
Kaikesta tulee päästä eroon jossa lukee Väre tai Ropo huijareita ja KKv puuttunut heidän toimintaansa.
Laskuttavat aina korkoa, lisämaksua ja erilaisia kuluja. Meiltä lähti koko taloyhtiö pois koska laskuttajan on Ropo ja ahnehtii kaikesta lisämaksuja sekä rosvo firma.
Väreeltä loppuu sähkösopimukset missä Ropo ja laajennamme tätä käytäntöä.
Oletteko huomannee tmiten suomeen tulee koko ajan erilaisia maksu, perintätoimistoja ja vie rahat. On Rocher Oytä, Klarnaa, Avidaa, Avardaa, Qliroa ja tied mitä olkaa varovaisia näiden kanssa . Lisäkuluja, maksuja ja korkeita korkoja.
Miksi suomessa ei osata rahastaa olemme liian kiltti kansa ja ajatelkaa kuinka vanhuksia etenkin tullaan huijaamaan jamaksattamaan joka masulla 5 euroa, yms lisä ja perintäkulua.
Maailma mennyt ryöstäjäjien käsiin. Miksi annamme luvan ja Suomi myy kaiken maailmalle rikkaat rikastuu ja lähtevät suomesta pois rahavirtojen mukana kuten tämä kauramestarikin ja rahat vie maksulliset naiset, lol. Tyhmyyttä ilmassa ja paljon suomessa. - Anonyymi
Taas alkoi jännittämään koska saamme seuravan aloituksen tästä aiheesta ?
- Anonyymi
Mitä tämä aloitus kertoo aloituksen tekijästä ?
- Anonyymi
Miten san estetty soitot jotka tulevat fortumin ja carunan myyjiltä?
- Anonyymi
Mitä jos ihan itse koittasit keksiä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189