Miksi mopoilijat vatkaa sitä kaasua risteystä lähestyessä ja paikallaan liikennevaloissa. Ihan naurettavan näköistä ja kuuloista. Ei se mopo leikkaa kiinni, vaikkei sitä kaasua vatkaa kuin hullu ja samaa tekee näköjään nelitahti mopoilijatkin.
Turha välikaasuttelu.
16
393
Vastaukset
- Anonyymi
Se on niin mahtavan kuuloista kun kone laulaa, paitsi nojoo se mopon pärinä on kyllä aika säälittävää, mutta ei mopojonneilla vielä oikein muutakaan ole, kun yrittää vaan poistella äänenvaimentimet ja sitten päräytellä menemään.
- Anonyymi
2t moottori saa voitelunsa polttoaineesta ja jos ei kaasuta niin moottori käy ilman voitelua ja kuluu nopeasti. Nuoret on viisaita vaikka se asiaan perehtymättömän mielestä olisikin noloa.
- Anonyymi
tämä ei ole totta tyhjäkäynnillä sinne moottoriin menee silti bensaa ja voiteluainetta riittävästi.
sitä kaasua vatkataan kahdesta syystä, joko tyhjäkäyntiseos on ongelmallinen ja mopolla olisi riski sammua tyhjäkäynnillä joten sitä mopoa estetään tippumasta tyhjäkäynnille. toinen vaihtoehto on että veetit haluavat pitää ääntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä ei ole totta tyhjäkäynnillä sinne moottoriin menee silti bensaa ja voiteluainetta riittävästi.
sitä kaasua vatkataan kahdesta syystä, joko tyhjäkäyntiseos on ongelmallinen ja mopolla olisi riski sammua tyhjäkäynnillä joten sitä mopoa estetään tippumasta tyhjäkäynnille. toinen vaihtoehto on että veetit haluavat pitää ääntä.Paremmin se silti voitelee kun pyttyyn menee kunnolla polttoainetta myös paikallaan.
- Anonyymi
Oikeissa 2-tahtimoottoreissa on kunnon tuoreöljyvoitelu niin ei tarvi hinkata kaasua pelko perseen alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin se silti voitelee kun pyttyyn menee kunnolla polttoainetta myös paikallaan.
ei ole mitään "paremmin" tai "huonommin" tässä tilanteessa - se öljykalvo ei rikkoudu tyhjäkäynnillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin se silti voitelee kun pyttyyn menee kunnolla polttoainetta myös paikallaan.
ei ole mitään "paremmin" tai "huonommin" tässä tilanteessa - se öljykalvo ei rikkoudu tyhjäkäynnillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin se silti voitelee kun pyttyyn menee kunnolla polttoainetta myös paikallaan.
ei ole mitään "paremmin" tai "huonommin" tässä tilanteessa - se öljykalvo ei rikkoudu tyhjäkäynnillä.
- Anonyymi
Minäkin olen tuota kovasti ihmetellyt mikä kumman vimma tuo on. Voitelevuuden kannalta sillä ei ole merkitystä. Taitaa olla mopot niin huonossa kunossa etteivät vaan toimi.
- Anonyymi
Jatkuva kaasun runkkaaminen kuluttaa kaasarin mekanismia.
- Anonyymi
Nuoruuden huumaa, se on vaan niin hienoa päästellä ääntä 😎
Kyllä maailmaan pärinää mahtuu, antaa kaasutella vaan.- Anonyymi
Niin mahtuu muttam. kaupungeissa ja pienemmissä kylissäkin tehdään melumittauksia. Joku tolkku se runkkaamisessakin oltava.
Noilla mopojonneilla vaan tuo ranneliike niin tärkeää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mahtuu muttam. kaupungeissa ja pienemmissä kylissäkin tehdään melumittauksia. Joku tolkku se runkkaamisessakin oltava.
Noilla mopojonneilla vaan tuo ranneliike niin tärkeää.Se sekunnin "melu" mikä tuosta syntyy, ei voi häiritä ketään, ellei ole joku erityisherkkyys diagnoosina.
- Anonyymi
Mikseivät kuskit sitten samalla ulvo ja ölähtele kun vatkaavat sitä kaasua? Kuulostaisi hyvältä. Tai töötin painelu samalla.
Anonyymi kirjoitti:
Mikseivät kuskit sitten samalla ulvo ja ölähtele kun vatkaavat sitä kaasua? Kuulostaisi hyvältä. Tai töötin painelu samalla.
Täällä kun tuota ehdottaa niin saattaa levitä humoristien käyttöön.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522