Turha välikaasuttelu.

Anonyymi-ap

Miksi mopoilijat vatkaa sitä kaasua risteystä lähestyessä ja paikallaan liikennevaloissa. Ihan naurettavan näköistä ja kuuloista. Ei se mopo leikkaa kiinni, vaikkei sitä kaasua vatkaa kuin hullu ja samaa tekee näköjään nelitahti mopoilijatkin.

16

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on niin mahtavan kuuloista kun kone laulaa, paitsi nojoo se mopon pärinä on kyllä aika säälittävää, mutta ei mopojonneilla vielä oikein muutakaan ole, kun yrittää vaan poistella äänenvaimentimet ja sitten päräytellä menemään.

    • Anonyymi

      2t moottori saa voitelunsa polttoaineesta ja jos ei kaasuta niin moottori käy ilman voitelua ja kuluu nopeasti. Nuoret on viisaita vaikka se asiaan perehtymättömän mielestä olisikin noloa.

      • Anonyymi

        tämä ei ole totta tyhjäkäynnillä sinne moottoriin menee silti bensaa ja voiteluainetta riittävästi.
        sitä kaasua vatkataan kahdesta syystä, joko tyhjäkäyntiseos on ongelmallinen ja mopolla olisi riski sammua tyhjäkäynnillä joten sitä mopoa estetään tippumasta tyhjäkäynnille. toinen vaihtoehto on että veetit haluavat pitää ääntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä ei ole totta tyhjäkäynnillä sinne moottoriin menee silti bensaa ja voiteluainetta riittävästi.
        sitä kaasua vatkataan kahdesta syystä, joko tyhjäkäyntiseos on ongelmallinen ja mopolla olisi riski sammua tyhjäkäynnillä joten sitä mopoa estetään tippumasta tyhjäkäynnille. toinen vaihtoehto on että veetit haluavat pitää ääntä.

        Paremmin se silti voitelee kun pyttyyn menee kunnolla polttoainetta myös paikallaan.


      • Anonyymi

        Oikeissa 2-tahtimoottoreissa on kunnon tuoreöljyvoitelu niin ei tarvi hinkata kaasua pelko perseen alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmin se silti voitelee kun pyttyyn menee kunnolla polttoainetta myös paikallaan.

        ei ole mitään "paremmin" tai "huonommin" tässä tilanteessa - se öljykalvo ei rikkoudu tyhjäkäynnillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmin se silti voitelee kun pyttyyn menee kunnolla polttoainetta myös paikallaan.

        ei ole mitään "paremmin" tai "huonommin" tässä tilanteessa - se öljykalvo ei rikkoudu tyhjäkäynnillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmin se silti voitelee kun pyttyyn menee kunnolla polttoainetta myös paikallaan.

        ei ole mitään "paremmin" tai "huonommin" tässä tilanteessa - se öljykalvo ei rikkoudu tyhjäkäynnillä.


    • Anonyymi

      Minäkin olen tuota kovasti ihmetellyt mikä kumman vimma tuo on. Voitelevuuden kannalta sillä ei ole merkitystä. Taitaa olla mopot niin huonossa kunossa etteivät vaan toimi.

    • Anonyymi

      Jatkuva kaasun runkkaaminen kuluttaa kaasarin mekanismia.

    • Anonyymi

      Nuoruuden huumaa, se on vaan niin hienoa päästellä ääntä 😎
      Kyllä maailmaan pärinää mahtuu, antaa kaasutella vaan.

      • Anonyymi

        Niin mahtuu muttam. kaupungeissa ja pienemmissä kylissäkin tehdään melumittauksia. Joku tolkku se runkkaamisessakin oltava.
        Noilla mopojonneilla vaan tuo ranneliike niin tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mahtuu muttam. kaupungeissa ja pienemmissä kylissäkin tehdään melumittauksia. Joku tolkku se runkkaamisessakin oltava.
        Noilla mopojonneilla vaan tuo ranneliike niin tärkeää.

        Se sekunnin "melu" mikä tuosta syntyy, ei voi häiritä ketään, ellei ole joku erityisherkkyys diagnoosina.


      • Anonyymi

        Mikseivät kuskit sitten samalla ulvo ja ölähtele kun vatkaavat sitä kaasua? Kuulostaisi hyvältä. Tai töötin painelu samalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikseivät kuskit sitten samalla ulvo ja ölähtele kun vatkaavat sitä kaasua? Kuulostaisi hyvältä. Tai töötin painelu samalla.

        Täällä kun tuota ehdottaa niin saattaa levitä humoristien käyttöön.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe