Onko kellään otsikossa olevaa Canon pokkaria?
Saako tarkkoja kuvia? Entä hämäräkuvaus? Voiko helposti siirtää kuvat puhelimeen/läppäriin?
Canon PowerShot Sx740 HS Lite Edition onko hyvä kuva?
7
311
Vastaukset
- Anonyymi
DP Review viestien mukaan Lite Editionissa ei ole USB-latausta, tämä liittyisi EU:n vaatimukseen, että tämmöisissä laitteissa on oltava USB-C-portti latausta varten. Speksit näyttää olevan aivan sama 2018 Full Edition:in kanssa. Kennonkoko on hurjat 6.17 x 4.55 mm, oikeissa kameroissa 24 mm x 36 mm tai suurempi.
https://www.dpreview.com/forums/thread/4788915
https://www.dpreview.com/products/canon/compacts/canon_sx740hs- Anonyymi
Ai mielestäsi sellaiset kuin EOS R7 ei ole oikeita kameroita.
- Anonyymi
Oikeissa kameroissa kennon koko on vähintään 44 x 33 mm. Muuten et voi valokuvata!
- Anonyymi
Jos hankkisit pro-tason kännykän, niin sillä saisit parempia kuvia.
- Anonyymi
Canon on btw aivan perseestä, ei tue Linuxia. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Jos haluat 40x zoom in taskuun, niin voi olla hyvä valinta. Minulla oli SX730 HS ja olin kuvan laatuun hieman pettynyt. Oli pehmeämpää kuin verrokkina olevalla isommalla SX520 HS:llä. Jos kuvaa laajakulmalla, niin jälki on huonompaa kuin kännykällä, hämärässä umpisurkeaa. Kuvat saa kännykkään, suoraan tai pilven kautta.
- Anonyymi
Kuka haluaa jonkun zoomtelen mieluummin kuin laajakulman???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313720- 963343
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim973274- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862775- 352560
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452382- 882100