Onko kellään otsikossa olevaa Canon pokkaria?
Saako tarkkoja kuvia? Entä hämäräkuvaus? Voiko helposti siirtää kuvat puhelimeen/läppäriin?
Canon PowerShot Sx740 HS Lite Edition onko hyvä kuva?
7
203
Vastaukset
- Anonyymi
DP Review viestien mukaan Lite Editionissa ei ole USB-latausta, tämä liittyisi EU:n vaatimukseen, että tämmöisissä laitteissa on oltava USB-C-portti latausta varten. Speksit näyttää olevan aivan sama 2018 Full Edition:in kanssa. Kennonkoko on hurjat 6.17 x 4.55 mm, oikeissa kameroissa 24 mm x 36 mm tai suurempi.
https://www.dpreview.com/forums/thread/4788915
https://www.dpreview.com/products/canon/compacts/canon_sx740hs- Anonyymi
Ai mielestäsi sellaiset kuin EOS R7 ei ole oikeita kameroita.
- Anonyymi
Oikeissa kameroissa kennon koko on vähintään 44 x 33 mm. Muuten et voi valokuvata!
- Anonyymi
Jos hankkisit pro-tason kännykän, niin sillä saisit parempia kuvia.
- Anonyymi
Canon on btw aivan perseestä, ei tue Linuxia. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Jos haluat 40x zoom in taskuun, niin voi olla hyvä valinta. Minulla oli SX730 HS ja olin kuvan laatuun hieman pettynyt. Oli pehmeämpää kuin verrokkina olevalla isommalla SX520 HS:llä. Jos kuvaa laajakulmalla, niin jälki on huonompaa kuin kännykällä, hämärässä umpisurkeaa. Kuvat saa kännykkään, suoraan tai pilven kautta.
- Anonyymi
Kuka haluaa jonkun zoomtelen mieluummin kuin laajakulman???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919