Muovikasa on tulessa. Palokunta paikalla.
Kaipolan tehtaan muovikasa
15
646
Vastaukset
- Anonyymi
Apuva!🔥
- Anonyymi
Jämsän seutu lehti ei reagoi siihen mitenkään. Taitaa toimittajat käydä vähän hitaalla. Valtakunnan uutisissa oli juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämsän seutu lehti ei reagoi siihen mitenkään. Taitaa toimittajat käydä vähän hitaalla. Valtakunnan uutisissa oli juttu.
Ensi viikon vekkariin kerkiää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne Jämsän Seudun toimittajat tosiaa käy hitaalla.
Aamuisin näen Keskisuomalaisten otsikoista Jämsän tapahtumat, ennenkuin ne joskus päivällä ilmestyvät Jämsän Seutu lehden otsikoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamuisin näen Keskisuomalaisten otsikoista Jämsän tapahtumat, ennenkuin ne joskus päivällä ilmestyvät Jämsän Seutu lehden otsikoihin.Yle/paikalliset uutiset. Siellä on nopeesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamuisin näen Keskisuomalaisten otsikoista Jämsän tapahtumat, ennenkuin ne joskus päivällä ilmestyvät Jämsän Seutu lehden otsikoihin.Niinhän se mainoskin menee: "sanoma aina tulee sanomista" aika piippuun on vedetty nää paikallislehdetkin. Ennen oli alma mediaa silloin oli vielä kohtuu ok julkaisu päivitystieheys.
- Anonyymi
Ongelmajäte .
- Anonyymi
Kasa pienenee kummasti. 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasa pienenee kummasti. 😱
Ai polttamalla pienenee.
- Anonyymi
Jotenkin tämä palo oli odotettavissa ja vain ajan kysymys.
- Anonyymi
Juuri näin. Olinkin jo odottanut milloin ne ongelmalliset jätekasat syttyvät "tuntemattomasta syystä" palamaan.
Pitäisi vaan malttaa odottaa vähän kuivempia kelejä, niin palaisi paremmin.
- Anonyymi
Konemieheltä natsa tippunu
- Anonyymi
Halvin tapa poistaa ongelma
- Anonyymi
Myrkyt savuna ilmastoon, missä on elokapina, vihreät, luonnonsuojelijat. Paljonko taas menee paskaa Päijänteseen.
- Anonyymi
Luulis vihreitä lintubongareita kiinnostavan luonnollisesti alueen suojelu. Siellähän voi merilokki saada vaikka saada muovia jalkaan. Vai onko kaikki tutkimassa mennalan pellon hanhia?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118