Nooo... semmosta vaan aattelin kysyä että mistä 16v. pojat tykkää? Kun mulla on poikaystävä (oon siis tyttö), mutta sen mielestä minussa oli ilmeisesti jokin vika, koska hän antoi minulle pakit. Tällä hetkellä mulla on uusi poikaystävä, mietin vaan miten voisin parantaa itseäni kun viime kerralla ei mennyt niin hyvin kuin ajattelin. Jos olisi jotain vinkkejä nopea jakaa niin laittakaa nopeaan kiitos! Ehkä mun eksä halusi vaan että me oltais tehty Sitä. On sairaan kiitollinen jossain edes yhden vastauksen.
Apuu nopee seurusteluelämään!
Anonyymi-ap
6
922
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai kundit haluu sexiä, mutta ongelma on pikku paikkakunnilla, että susta tulee pian deidän piirissään "hutsu" hegaa ekax jonkun aikaa ennen kuin annat ja vaadi ehkäisyä sexissä muita myös suoja ikä.
- Anonyymi
Veivaa sen nakkia siitä se tykkää
- Anonyymi
Sun ei tarvit se parantaa itseäs
- Anonyymi
Jos et kelpaa tollasena äijälke ni sit pitää hommaa vaan uus niin se menee
T.16v poika - Anonyymi
Hyvä että tajusi ajoissa erota, ennen aamenta.
- Anonyymi00007UUSI
Mä otan kanssa sut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847