Keltaviirin ja Tervanpolttajan päiväkodit , tällä kertaa. Ja uuet tilalle!
Miten rakennus tulee tiensä päähän ?Siten, että sitä ei huolleta eikä korjata ajantasaisesti. Jätetään rapistumaan
ONKO julkinen rakentaminen arveluttavaa?
Mitä, jos yksittäiset asujatkin sanoisivat tönöistään, että tämä on tullut teknisesesti tiensä päähän, nyt kumoon ja uutta tilalle. Pöhölönä piettäs.
Mutta kaupungin rakennukset! Montako uutta koulua on nytkin korjattavana, kun lattiamatot
irtoilee... järkyttävää piittaamattomuutta.
Ovat tulleet tiensä päähän
8
215
Vastaukset
- Anonyymi
Toimiiko kaupungin rakennusvalvonta?
Veronmaksajat kysyy. - Anonyymi
Kummastuttaa myös se, miten julkisissa työpaikoissa on jatkuvasti sisäilmaongelmia – mutta yksityisissä tiloissa harvemmin. Onko kyse huonosta ylläpidosta, vai kenties siitä, että työpahoinvointia on helpompi syyttää sisäilmasta kuin työilmapiiristä.
- Anonyymi
90-luvunkin rakennuskanta suurelta osin alkaa olla purkukuntoista. Näin se vaan menee.
- Anonyymi
Ei se meni itsekseen mihinkään.
Rakennuksista on huolehdottava VASTUULLISESTI ja AJANTASAISESTI.
Ei semmoisen tarvitse kutsua itseään rakentajaksi , jonka viritelmät lahoavat paikalleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se meni itsekseen mihinkään.
Rakennuksista on huolehdottava VASTUULLISESTI ja AJANTASAISESTI.
Ei semmoisen tarvitse kutsua itseään rakentajaksi , jonka viritelmät lahoavat paikalleen.Monessa tapauksessa tuo grynderille voittoa panna hyvällä paikalla oleva rakennus purkuun ja toteuttaa uutta tilalle.
- Anonyymi
Hirveää, että päiväkoteja lopetaan lasten vähyyden takia. Mekin Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä aikoinaan yritimme lapsia tehdä, mutta eihän siitä sitten mitään tullut.
- Anonyymi
Ei kun lapset tullaan sijoittamaan rakenteilla oleviin suuryksiköihin. Säästö lienee se tärkein syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun lapset tullaan sijoittamaan rakenteilla oleviin suuryksiköihin. Säästö lienee se tärkein syy.
Lastentarhat ovat turhia, jos ja kun ei ole lapsia. Samoin ovat kirkot, jotka "huutavat tyhjyyttään"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752