työtöntä menee niinkun muutkin ?
Minne töihin 300.000
19
256
Vastaukset
- Anonyymi
Työkkärissä noin puoli miljoonaa työn hakijaa, joista noin 400 tuhatta työttömiä. Näitä laskenta temppuja, että olisi vähemmän harrastetaan.
- Anonyymi
Arvotaan, jokainen saa arvonnassa yhden firman, ja menee sinne töihin.
"Moi, mä tulin teille töihin".- Anonyymi
Ja tänhän on siis pakko toimia, koskavaltion johtoa myöten kehotetaan menemään töihin. Koska valtio järjestää nämä arpajaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tänhän on siis pakko toimia, koskavaltion johtoa myöten kehotetaan menemään töihin. Koska valtio järjestää nämä arpajaiset?
Tätähän voitais vaikka hiukan tarkentaa niin, että isot firmat ottaa useamman, ja pienemmät vähemmän, niin että kaikki työkykyiset on saatu työllistettyä.
Voisiko jollain muka olla jotain tätä vastaan? Kyllähän nyt työllisyys edellä mennään, eiksje.
- Anonyymi
Joo ei ole töitä kaikille vaikka kuinka keppiä työttömille annetaan
- Anonyymi
Rintamallle kohta. Tykinruoaksi, kuten Ukrainassakin. Sitähän nämä herrat nyt ajavat takaa. Se on helppo keino selvitä työttömistä. Sinnehän on Ukrainaankin jo mennyt näitä suomalaisia työttömiä sotimaan ja lyijyarkussa takaisin. Kohta niitä tulee ihan kotirintamaltakin.
- Anonyymi
Päättäjät huolehtivat siitä. Jokaisen työttömän tarvitsee huolehtia vain itsestään. Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Kohta lähtee jopa -50% toimeentulotuesta vaikka niitä töitä ei vaan ole
- Anonyymi
Aika harva työttömistä on työhaluinen.
- Anonyymi
Jos itsestä tuntuu siltä, niin ehkä. Tilastot on kuitenkin eri mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itsestä tuntuu siltä, niin ehkä. Tilastot on kuitenkin eri mieltä.
Näytäpä se tilasto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytäpä se tilasto.
No näytä sinä oma tilastosi.
- Anonyymi
Harva työnantaja haluaa maksaa kunnon palkkaa.
- Anonyymi
juu, ei mihkään
- Anonyymi
noin miljoonaliiikunta kyvytöntä joilla toimii vain aivot ja pippeli, tyllistä heti
- Anonyymi
luoja armahtaa, minä en
- Anonyymi
Jos firma saa yritystukea, niin siitä pitäisi seurata velvoite palkata sillä rahalla työttömiä töihin.
- Anonyymi
- etkö vieläkään tiedä, että se on työvoimapula,
ja pitää tuoda ulkomailta lisää kela-loma lepäilijöitä Suomeen ! - Anonyymi
moni jättää ammatti koulun väliin, niin vaikeampi päästä työ elämään,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837