Nyt tarttisin apuva niiltä ketkä on selvittänyt seuraavat tehtävät. Olen tahkonut ties monennetta kertaa mutta en ole saanut tehtyä näitä 2 tehtävää. Kummatkin on ekassa scennariossa (Outbreak)1.Screams in the owner's room. olen yrittänyt hakea tietoa jne... mutta en ole saanut tehtävää tehtyä siis apua tässä mitä tehdä ja millä vaikeus asteella. toinen on 2.Heard screams in front of J's.bar. sama juttu tässäkin jos saisin nämä 2 tehtya niin koko peli olisi 100%läpi kiitos vastauksista niille ketkä osaa jelppiä tässä...
Resident Evil Outbreak
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601812Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1441552Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 79864
- 86772
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39561- 55558
- 38534
- 55496