Olen saamassa n.20 000tuhatta,ja ulosotossa on 400e.jonka maksan heti sit pois.
Perintätoimistolla monessakin on kyllä laskuja.
Mut ilmoittaako uo perintätoimistoille et sillä nyt on rahaa..et perintätoimistot laittavat ulosottoon laskut.
Uskaltaako pitää tilillä rahaa? Tuleeko joku ilmotus uo:sta et milloin ottavat tililtä?
Uskaltaako pitää rahaa tililä?
9
373
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ajattelet niin ettet ole saamassa mitään n. 20 000€ koska olet jo käyttänyt siitä osan. Se osa on perinnässä ja siis muiden rahaa eikä sinun.
- Anonyymi
Siis täh? Mitä sekoilet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis täh? Mitä sekoilet
Noinhan se on, mieti vähän.
- Anonyymi
jos perintä toimistolla on sopimus pankin kanssa, niin tieto vuotaa...... se ns. pankkisalaisuus ei siis toimi !! huom !!
- Anonyymi
Jos sulla on rahaa pankissa niin tieto vuotaa.
Myös rahat vuotaa.
Älä käytä pankkia! Eihän ne maksa edes korkoa!
- Anonyymi
Höpö juttuja edeliiset...perintätoimistot ei saa uo tietää mitään, uo on vaitiolovelvollisuus. Puhumattakaan että perintätoimistot tietäisivät sun tilin saldot...hohhhoijaaaAaaaa
- Anonyymi
Voihan velka olla passiiviperinnässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan velka olla passiiviperinnässä.
Voi mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että us jakaisi tilitietoja tai tuloista ylipäätään mitään perintätoimistoille, UO hoitaa sen itse jos tulee vaikka veronpalautuksia tai aloittaa työt jne
- Anonyymi
Mikset maksa velkoja pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19011521
- 585469
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462747- 402395
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441825Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291644Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411470Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61466Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381397