Olemme alta viiskymppinen pari joka pitää seksistä paljon ja haluaa kokeilla sitä monessa eri muodossa. Tässä tarina viime kesältä. Olimme ajamassa kohti kesämökkiä jossa tapaisimme Janin ja Markuksen kolmikymppiset kaverukset. Markuksen kanssa tunsimme hieman entuudesta sillä olimme samassa firmassa töissä vaikkakin eri paikkakunnilla. Tarkoituksena oli antaa vaimolle syntymäpäivälahjaksi pari kappaletta vierasta kyrpää. Olihan häntä ennenkin nussittu kahden miehen toimesta mutta nyt oli tarkoitus antaa kolmea ja kaikkiin reikiin. Sää oli mukavan lämmin ja navi näytti matkaa olevan parikymmentä kilometriä jäljellä.
Pysäköin pihalla olevan auton viereen ja nousimme ihastelemaan kaunista kesäpäivää. Mökin takaa astelivat Jani ja Markus, kertoivat kuulleensa auton tulemisen kun naapuriin oli matkaa reilusti. Siirryimme takapihalle jossa oli tarjolla tervetuliaismalja vaikka olikin vasta aamupäivä. Kilistimme ja molemmat kehuivat vaimoni näyttävän vielä paremmalta kuin kuvissa. Elina oli tumma lyhythiuksinen, rinnat d kuppia, pituutta 160 ja tietenkin posliini. Yllään hänellä oli kevyt kesämekko ja mustat stay up sukat sukkanauhaliiveineen, jalassa mustat korkkarit. Tyhjensin lasini ja siirryin Elinan taakse, laskin mekon olkapäiltä vyötärölle niin että mustat rintaliivit tulivat näkyviin. Avasin liivit ja tipautin ne terassille, puristelin ja leivoin tissejä kysyen pojilta että miltä näyttää. Elina hengitti hieman raskaammin ja nännit olivat kovana. Jumalauta mitkä melonit Markus murahti ja tarttui kiinni toiseen nänniin pyöritellen ja venyttelen sitä. Elina voihkaisi kuuluvasti. Lypsähän Jani sinä tätä toista utaretta niin minä poistan tämän mekon sanoin ja myös Jani tarttui kiinni Elinan tissiin. Minä tipautin mekon terassille ja komensin narttua siirtymään kohti tuolia ja pöytää läimäyttämällä pari kertaa paljaille pakaroille. Pikkarit oli otettu mekon alta pois ennen perille saapumista sillä teemana oli että vanhempi narttu antaa nuorten miesten nussia ja spermata sitä kunnolla minuun pääasiassa kuvatessa ja välillä myös osallistuessa. Pojat veivät Elinaa kohti pöytää Markus veti toisella kädellä nännistä ja puristeli toisella kädellä persettä, Jani puristeli toista pakaraa ja hieroi samalla omaa kyrpäänsä joka oli jo puoliksi ulkona shortseista. He painoivat Elinan pöytää vasten ja käskivät levittää jalkoja. Pojat läimivät pakaroita ( olin kertonut että Elina kiihottuu tästä kunnolla) vuoron perään ja välillä hieroivat sisäreisiä ja hipaisivat pillua. Jani oli jo riisunut shortsinsa ja isoterskainen posliinikyrpä seisoi komeasti. Markus oli löytänyt Elinan märän pillun ja sormetti sitä ronskisti samalla nauraen että narttu on jo märkä vittu valmiina. Sitten hän lopetti ja pyyhki märät sormet pakaroihin. Pojat komensi Ellun ylös ja kyykkyyn heidän väliin. Markuksella oli paksu ja muutenkin hyvänkokoinen posliinikyrpä. Elina puristi molempia kyrpiä punaiseksi lakatut kynnet auringossa loistaen ja runkkasi niitä pitkin vedoin, sitten hän avasi punaiset huulet ja…
Vaimo jakoon
Anonyymi-ap
0
1295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782