Joo yritin no perkele aikaa on kulut jotain 4.kk taitaa olla viides aluillullaan..tänään ajattelin lakia. Onnistuin läppärillä nyheröimään.melkein valmiiksi kerroin suurinpiirtein kaiken mitä halusin jopa vähän joka.ei kuulu asiaan mainitsin myös muutaman nimeni. Lopulta vittu tapahtui niin. Perkele kaikki mitä olin saanut näyteltyä katosi. Yritin palautta jotenkin ei onnistunut. Jostain vitun syystä soitin sotekeskuksen näkyy onnistuvan näin kuuntelevat tarvittavan. Vaikutus eivät tee mitään eivät edes yritä. Tänään toimi kerroin nimeni kerroin asian kunnes 54.sekuntissa sain luurin korvaan ei tarvinnut edes kiroilla. Asia luultavasti näin saatanan paskat varmasti tuskin edes sotekeskuksesta löytyy tarpeeksi tyhmää hoitajaa etteivät tiedä totuutta. Minä puhun totta miksi jonkun oletuksen mukaan Irmeli Räsänen yleisesti älykkäänä tunnettu ihminen toimii näin. Jos tästä mitää syytä kertoa voi se Irmeli jos haluaa toimia jotain mitä voi toimittaa minut hullujen huoneelle ..no otettu huomioon. Se alusta asti onnistuu varmasti mutta kaikki ei varmasti usko miksi olen siellä esim. Jota voidaan kertoa jonain totuutena tosiasiassa valehdellaan mitä tahansa kuten akuutti hoidon tarve. Tosi syy en pääse aukomaan turpaani ja kertomaan. Jos pääsen joskus vapaaksi se ,että olen ollut riittää, että taas se hullu on harha maailmassa. No olen kertonut jo olen syyllistynyt lukemattomiin laittomiin jotka koskee Eero rantasilaa jopa hoitskuile suurin osa on tehty kännissä on siellä muutama selvinpäin tehty. Jos haluttaa lähettää joku koppalakki kuulustelemaan voin tunnustaa ihan mitä olen tehnyt voivat hoitaa kuulustelun kysyvät myös miksi Tein jotain näin tyhmää edes henkilöllisyyttä edes erityisemmin salaamatta. Se koppalakeista. Lopuksi on tehty laittomia uhkauksia. Tärkeä kaikki on mahdollista toteuttaa.??? Taitaa olla viimeisen myötä ,että Irmeli on samassa asemassa Eeron kanssa. En aio uhkailla Irmeliä joten jos päättyy niin kuin oikein kuuluisi minusta ei ole kenellekään uhkaa eikä vaaraa. Lopuksi jos vituttaa asia näytän olevan edelleen elossa ..Joo pyydän anteeksi elossa oloa ja että olen olemassa jälkimmäinen ei ole minun syy.
Joopa joo tuli taas luuria korvaan. Arvaa kuka riittäkö. Sotekeskus
3
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ota lääkkeet
- Anonyymi
Kukahan tuo älykkään ajatuksen keksi.. kai sitten tärkeä, että voi otaa lääkettä. Kerron otan kaikki lääkkeet mitä tarvitsen joka päivä. Saat tietää myös sen käytän nykyään myös Sernalin lääkettä mitä käytän 100.mg jos perkele tarve tulla kertomaan lääkkeistä luultavasti motiivina toimit lähinnä torbetona joka saatana pyrkii luomaan vaikutelman että olen varmasti hullu ei oikein yllättänyt tuo mläåkeitä olen käyttänyt perkele ihan turhaan tarpeettoman ilman hyötyä määrän vittun saatana olen perkeleen terve sinun mukaan liian terve. Joo en voi kieltää ketään ajattelemasta olemasta mieltä. Voisit lisäksi kertoa oletko mahdollisesti hoito alla tai kerrot jonkun puolesta. Muuten tuo paska on jo tullut tutuksi. Jotennpainu vittuun ja mahdollisimman nopeasti.minulla ei ole sinulle mitään kerrottavaa . Jos joku haluaa kiitos voi olla niin toivoa saa tai jumalauta anteeksi pyyntöä minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää keneltäkään monella muulla kyllä olisi paljon.n. ensin sotekeskus lähes kaikki lääkärit mukaan lukien. En perkele hoito tarpeen takia aio käydä kuin pakosta jos. Kipu on sitä luokkaa voi olla mahdollista tai olen melkein kuolemassa ja joku toimittaa sinne puoliväkisin vaikka yritän turpani kautta protestoida. Jos et tajunnut ainakin yritin.
- Anonyymi
On vaikeata on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838