Ihmissuhteita Jyväskylässä

Anonyymi-ap

Mistä johtuu että viihdyn mieluummin naisten seurassa kuin miesten seurassa. Minua ärsyttää miesporukassa ollessani se tyhjänpäiväinen *askanjauhanta ja iänikuisten ns. läppien heitto ja tyhjän nauraminen.
Oon tuota miettinyt ja tullit siihen tulokseen että syynä on minun poikkeava älykkyys. En kehu älykkyydelläni eikä se ole mitään Einstein tasoa mutta keskitasoa älykkäämpi olen se on varma.
Hyvin hyvin harvoin kohtaan miespuolisen joka on jokseenkin samalla aaltopituudella jonka kanssa pystyy keskustelemaan.

20

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeile jonkun miehen kanssa sellaista jooga-asentoa, että olette peräkkäin kontallaan ilman vaatteita. Ehkä viihdyt siinä.

• Anonyymi

Tiesin että eka vastaus on tuon tyylinen. Tyypillinen harmaan massan vastaus.

• Anonyymi

Tsemppiä! Ihmeteltävän paljon mullakin samoja tuntemuksia miesseurassa. T: hengenheimolainen

• Anonyymi

viihdyt paremmin naisseurassa koska olet lesbo ja arvostan sinun ulostuloasi kaapista

• Anonyymi

Minäkin miehenä viihdyn paremmin Thainaisten,kuin Suominaisten seurassa..

• Anonyymi

Minulla on mukavinta lampaideni kanssa. Ihan kuin kotona Irakissa.

• Anonyymi

Taidat olla nainen miehen kropassa.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä että saatat olla narsisti.

• Anonyymi

Olen basisti.

• Anonyymi

Haluaako joku lähteä pyöräilylenkille Köhniön uimarannalle päivällä siis ja pieni tauko sielläj a eväät sitten takaisin kotiin.

Säävaraus.

• Anonyymi

joo huaskaan pyöräiilytilkkaan weli 'LKköntön uomarannlle eppuppu-reissu-huvi... äät mukaan pisteessä..

• Anonyymi

Ehtiik sen tauon aikana paneen, vai meneekse veivaamiseks?

• Anonyymi

Laitatteko puuroon leseitä? Entäs voisilmää, sokeria, maitoa tai kanelia? Mielestäni kaneli sopii vain riisipuuroon.

• Anonyymi

Vain yli 70 vuotias tietää tuon voisilmän. Me nuoremmat tiedämme vain ilosilmän.

• Anonyymi

Kannattaa käyttää Ceylonin kanelia. Siinä on vähemmän kumariinia, joka on maksamyrkky. Kassia-kanelia on kaikissa teollisuustuotteissa, koska se on halpaa.

• Anonyymi

Eipä mittään, vaikka junnut ja kaiken maailman omituiset höpöttäjät tulivat ketjuun mukaan. Aihe selvästi kiinnostaa, vaikka tietoa ja kokemusta puuttuu. Näin varttuneena aikuisena miehenä olen ehdottomasti sitä mieltä, että naisseurassa on jotenkin aikuisempia juttuja. Miesseurassa on valttia joukkohihittely, ilmeisesti inttiajalta periytynyt laumasieluhysteria.

• Anonyymi

Juurikin näin! Olen ketjun aloittaja ja miesporukassa tyhmyys tiivistyy hyvin pian ja juttelu menee ihan *itun vammaiseksi.
        Naisia haukutaan oikein urakalla mutta sitten kun kotiin mennään niin ollaan kuin kusi sukassa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Viikonloppuna päästään hoitelemaan nuoria tyttöjä kun koulut loppuvat. Ovat iloisella tuulella. T. Jassef

• Anonyymi

Tiedoksi, että Odinin pojat hoitelevat liian himokkaita jussefeja ja muita naisten ahdistelijoita tulevana- ja muina kesäviikonloppuina. Muistakaahan jusut ja alibabat olla ihmisiksi!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2662
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      330
      2355
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2074
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1726
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1665
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1549
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1419
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1399
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1345
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1146
    Aihe