Mistä johtuu että viihdyn mieluummin naisten seurassa kuin miesten seurassa. Minua ärsyttää miesporukassa ollessani se tyhjänpäiväinen *askanjauhanta ja iänikuisten ns. läppien heitto ja tyhjän nauraminen.
Oon tuota miettinyt ja tullit siihen tulokseen että syynä on minun poikkeava älykkyys. En kehu älykkyydelläni eikä se ole mitään Einstein tasoa mutta keskitasoa älykkäämpi olen se on varma.
Hyvin hyvin harvoin kohtaan miespuolisen joka on jokseenkin samalla aaltopituudella jonka kanssa pystyy keskustelemaan.
Ihmissuhteita Jyväskylässä
20
205
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile jonkun miehen kanssa sellaista jooga-asentoa, että olette peräkkäin kontallaan ilman vaatteita. Ehkä viihdyt siinä.
- Anonyymi
Tiesin että eka vastaus on tuon tyylinen. Tyypillinen harmaan massan vastaus.
- Anonyymi
Tsemppiä! Ihmeteltävän paljon mullakin samoja tuntemuksia miesseurassa. T: hengenheimolainen
- Anonyymi
viihdyt paremmin naisseurassa koska olet lesbo ja arvostan sinun ulostuloasi kaapista
- Anonyymi
Minäkin miehenä viihdyn paremmin Thainaisten,kuin Suominaisten seurassa..
- Anonyymi
Minulla on mukavinta lampaideni kanssa. Ihan kuin kotona Irakissa.
- Anonyymi
Taidat olla nainen miehen kropassa.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että saatat olla narsisti.
- Anonyymi
Olen basisti.
- Anonyymi
Haluaako joku lähteä pyöräilylenkille Köhniön uimarannalle päivällä siis ja pieni tauko sielläj a eväät sitten takaisin kotiin.
Säävaraus. - Anonyymi
joo huaskaan pyöräiilytilkkaan weli 'LKköntön uomarannlle eppuppu-reissu-huvi... äät mukaan pisteessä..
- Anonyymi
Ehtiik sen tauon aikana paneen, vai meneekse veivaamiseks?
- Anonyymi
Laitatteko puuroon leseitä? Entäs voisilmää, sokeria, maitoa tai kanelia? Mielestäni kaneli sopii vain riisipuuroon.
- Anonyymi
Vain yli 70 vuotias tietää tuon voisilmän. Me nuoremmat tiedämme vain ilosilmän.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää Ceylonin kanelia. Siinä on vähemmän kumariinia, joka on maksamyrkky. Kassia-kanelia on kaikissa teollisuustuotteissa, koska se on halpaa.
- Anonyymi
Eipä mittään, vaikka junnut ja kaiken maailman omituiset höpöttäjät tulivat ketjuun mukaan. Aihe selvästi kiinnostaa, vaikka tietoa ja kokemusta puuttuu. Näin varttuneena aikuisena miehenä olen ehdottomasti sitä mieltä, että naisseurassa on jotenkin aikuisempia juttuja. Miesseurassa on valttia joukkohihittely, ilmeisesti inttiajalta periytynyt laumasieluhysteria.
- Anonyymi
Juurikin näin! Olen ketjun aloittaja ja miesporukassa tyhmyys tiivistyy hyvin pian ja juttelu menee ihan *itun vammaiseksi.
Naisia haukutaan oikein urakalla mutta sitten kun kotiin mennään niin ollaan kuin kusi sukassa.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa vanhus eli Tom Druise ennen laivaa, eunukki enne purjevenettä:
https://yle.fi/a/74-20164492 - Anonyymi
Viikonloppuna päästään hoitelemaan nuoria tyttöjä kun koulut loppuvat. Ovat iloisella tuulella. T. Jassef
- Anonyymi
Tiedoksi, että Odinin pojat hoitelevat liian himokkaita jussefeja ja muita naisten ahdistelijoita tulevana- ja muina kesäviikonloppuina. Muistakaahan jusut ja alibabat olla ihmisiksi!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482533
- 1801798
- 691623
- 921618
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91221- 80978
- 94965
- 71955
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 65877