Ihmissuhteita Jyväskylässä

Anonyymi-ap

Mistä johtuu että viihdyn mieluummin naisten seurassa kuin miesten seurassa. Minua ärsyttää miesporukassa ollessani se tyhjänpäiväinen *askanjauhanta ja iänikuisten ns. läppien heitto ja tyhjän nauraminen.
Oon tuota miettinyt ja tullit siihen tulokseen että syynä on minun poikkeava älykkyys. En kehu älykkyydelläni eikä se ole mitään Einstein tasoa mutta keskitasoa älykkäämpi olen se on varma.
Hyvin hyvin harvoin kohtaan miespuolisen joka on jokseenkin samalla aaltopituudella jonka kanssa pystyy keskustelemaan.

20

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeile jonkun miehen kanssa sellaista jooga-asentoa, että olette peräkkäin kontallaan ilman vaatteita. Ehkä viihdyt siinä.

• Anonyymi

Tiesin että eka vastaus on tuon tyylinen. Tyypillinen harmaan massan vastaus.

• Anonyymi

Tsemppiä! Ihmeteltävän paljon mullakin samoja tuntemuksia miesseurassa. T: hengenheimolainen

• Anonyymi

viihdyt paremmin naisseurassa koska olet lesbo ja arvostan sinun ulostuloasi kaapista

• Anonyymi

Minäkin miehenä viihdyn paremmin Thainaisten,kuin Suominaisten seurassa..

• Anonyymi

Minulla on mukavinta lampaideni kanssa. Ihan kuin kotona Irakissa.

• Anonyymi

Taidat olla nainen miehen kropassa.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä että saatat olla narsisti.

• Anonyymi

Olen basisti.

• Anonyymi

Haluaako joku lähteä pyöräilylenkille Köhniön uimarannalle päivällä siis ja pieni tauko sielläj a eväät sitten takaisin kotiin.

Säävaraus.

• Anonyymi

joo huaskaan pyöräiilytilkkaan weli 'LKköntön uomarannlle eppuppu-reissu-huvi... äät mukaan pisteessä..

• Anonyymi

Ehtiik sen tauon aikana paneen, vai meneekse veivaamiseks?

• Anonyymi

Laitatteko puuroon leseitä? Entäs voisilmää, sokeria, maitoa tai kanelia? Mielestäni kaneli sopii vain riisipuuroon.

• Anonyymi

Vain yli 70 vuotias tietää tuon voisilmän. Me nuoremmat tiedämme vain ilosilmän.

• Anonyymi

Kannattaa käyttää Ceylonin kanelia. Siinä on vähemmän kumariinia, joka on maksamyrkky. Kassia-kanelia on kaikissa teollisuustuotteissa, koska se on halpaa.

• Anonyymi

Eipä mittään, vaikka junnut ja kaiken maailman omituiset höpöttäjät tulivat ketjuun mukaan. Aihe selvästi kiinnostaa, vaikka tietoa ja kokemusta puuttuu. Näin varttuneena aikuisena miehenä olen ehdottomasti sitä mieltä, että naisseurassa on jotenkin aikuisempia juttuja. Miesseurassa on valttia joukkohihittely, ilmeisesti inttiajalta periytynyt laumasieluhysteria.

• Anonyymi

Juurikin näin! Olen ketjun aloittaja ja miesporukassa tyhmyys tiivistyy hyvin pian ja juttelu menee ihan *itun vammaiseksi.
        Naisia haukutaan oikein urakalla mutta sitten kun kotiin mennään niin ollaan kuin kusi sukassa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Viikonloppuna päästään hoitelemaan nuoria tyttöjä kun koulut loppuvat. Ovat iloisella tuulella. T. Jassef

• Anonyymi

Tiedoksi, että Odinin pojat hoitelevat liian himokkaita jussefeja ja muita naisten ahdistelijoita tulevana- ja muina kesäviikonloppuina. Muistakaahan jusut ja alibabat olla ihmisiksi!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe