Tom Cruise Suomessa

Anonyymi-ap

Tuttavallisesti Cruisen Tomppa on Suomessa tapaamassa Nautor-veneyrityksen edustajia Pietarsaaressa. Nautor valmistaa suuria, nopeita ja ylellisiä Swan-purjeveneitä.

Tomppa on oman onnensa seppä ja tekijämiehiä. Ei mikään nirppanokka eikä diiva ja vielä päälle kuuskymppisenä kovemmassa kunnossa kuin 99,9% kakskymppisistä. Tekee stuntit itse ja on faneille ystävällinen. Viimeiset leffat oli kova rasti kun tuli koronat kesken kaiken ja loukkaantuminen, jotka jakoi viimeisen elokuvan kahteen osaan. Hyvää mainosta Suomelle!

Veeti

9

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...mulla on jo sellanen nauta... tai mikä tantor se oli..? Mul on niitä kaks..

>§<

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ja herra Trump taas irvistelee kun rahaa karkaa pois usan maaperältä. Ja tietenkin paatin tullit jää myös saamatta koska tuskin usan rekisteriin menee. Toiset tekevät hiukan erilaisia ostos matkoja. Hyvää mainosta Suomen osaajille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tom Cruise haluaa palkata suomalaisen pilssinpesijän tulevaan jahtiinsa. Rekrytointi on käynnissä.

• Anonyymi

Lisätehtäviin kuuluu vanavesitankin täyttö.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tom Cruise erosi kaikista 3 vaimostaan, kun nämä olivat 33 vuotiaita. Kummallisesti nwo-eliitin(illuminati) uskomuksissa numerot 11 ja 13 ja näiden kerrannnaiset ovat tärkeitä. Heidän uskontoonsa kuuluu numerologia ja astrologia ja kun asiat tehdään tiettyyn aikaan näiden mukaan se tuo menestystä. Sen takia vapaamuurarien ylin aste on 33.aste. Liekö Cruisella yhteyksiä tähän eliittiin?

https://brightside.me/articles/tom-cruise-divorced-all-of-his-wives-when-they-turned-33-and-the-reason-may-be-related-to-scientology-814803/

• Anonyymi

Scientologia toimii aluksi kuin paras yritysvalmennus tai psykiatrilla käynti, mutta ylemmillä tasoilla astuu peliin jo kosmiset lait ja vieraiden planeettojen hallitsijat, jotka saattavat tähän maailmaan sovellettuna mennä yli hilseen, ainakin sivullisten näkökulmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1833
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      145
      1298
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1120
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      64
      988
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      921
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      85
      850
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    8. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      833
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe