Joku kun yrittää soittaa, numero ei ole käytössä, nettipaketti kuukaudeksi ja pari euroa saldoa, mistä voisi johtua?
Telia prepaid
9
347
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi kysyä Telian asiakaspalvelusta. Vaikea sanoa itse, missä on vika.
- Anonyymi
SIM-kortti saattaa olla viallinen. Voisit ehkä yrittää puhdistaa sitä jollain alkoholilla,.
- Anonyymi
Pitäisikö olla enemmän saldoa...?
- Anonyymi
Tuleeko tekstiviestit perille?
- Anonyymi
Dna ja Telia muutaman tunnin häiriö, nyt korjattu.
- Anonyymi
Joo. Siitä kuulema johtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Siitä kuulema johtui?
Johtui, kaverilla dna ei pystynyt soittaa etelään eikä pohjois-savoon telia liittymiin, oliko vsltakunnallinen häiriö.
- Anonyymi
Mobiilipuheluissa voi esiintyä ongelmaa soitettaessa DNA-liittymistä Telian liittymiin
Häiriön alkamisaika: 28.05.2025 09:50:00
Häiriön päättymisaika: 28.05.2025 11:27:00
Puhelu voi epäonnistua virheilmoitukseen 'valitsemanne numero ei ole käytössä' Korjaustoimet ovat käynnissä.
Päivitys klo 11:15 Palvelut ovat palautumassa normaaliksi.
Pahoittelemme häiriötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3151725Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 48813
- 57804
- 74789
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117767- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716