Nikit ja feikkinikit kun kovasti kiinnostaa niin löytyi......Kareiina36 ip viittaa Tuusulaan....ketähän muita sieltäpäin..????
Feikit yllättää....
6
417
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääpi tarkkailla. Jos osui niin taatusti poistetaan.
- Anonyymi
Aika usein paljastunut että sätin suulaimmat ovat siellä feikkinikkien takana..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika usein paljastunut että sätin suulaimmat ovat siellä feikkinikkien takana..
Viimeeksi kun Tussula poistui niin kareiina tupsahti paikalle.....semoinen sattuma...heh-heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeeksi kun Tussula poistui niin kareiina tupsahti paikalle.....semoinen sattuma...heh-heh
Heh ja tuosta sitten ihan itse päättelit. Pääset viisasten joukkoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh ja tuosta sitten ihan itse päättelit. Pääset viisasten joukkoon...
Miten mahtaa olla oma päättelykykysi....mietippä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042