Onko aika kohdellut sinua ystävällisesti vai epäystävällisesti?
Toivotko että olisit vielä se sama, joka olit silloin kun aikakin oli kanssasi vielä nuori ?
Miten aika on kohdellut sinua?
26
224
Vastaukset
- Anonyymi
Aika on kohdellut epäystävällisesti. Olin silloin nuori, kun aikanikin oli nuori. Nyt olen vanha ja aikanikin on vanha. En toivo mennyttä aikaa takaisin, vaikka silloin nuoruudesta nautinkin.
Miten on sinun itsesi laita? - Anonyymi
Hyvin on kohdellut vaikka kaikkea on matkan varrella sattunut ja koettu. Mutta ajattelen, että elämä on kivaa kaikesta huolimatta ja pienistä hetkistä voi, saa ja pitää nauttia.
- Anonyymi
Mitäs on ollessa, isoja ei ole ja pienistä ei viitsi kohkata.
- Anonyymi
On kohdellut tasan ansioni ja tekemisteni mukaan. Aina liikkunut, elänyt terveellisesti kuitenkaan mitenkään intoilematta, ihmissuhteita on ollut aina, huonoja selvitelty, hyviä hyvänä pidelty. Harrastuksia ja itsensä kehittämistä.
Ja se näkyy päällepäin. Nyt en puhu misseydestä enkä uhkeudesta vaan terveestä habituksesta, iloisesta mielestä ja reippaasta olemuksesta. - Anonyymi
Elämä on eletty,
kaiken sain mitä haavelin ja enemmänki elämältä,
tyytyväisenä odotan nyt kuolemaa,- Anonyymi
Kuolemaa odotellessa on hyvä tehdä jotain aivan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolemaa odotellessa on hyvä tehdä jotain aivan muuta.
Hyvä kommentti. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
- Anonyymi
Joskus muinoin oli puhetta iästä jonkun tyypin kanssa. Kun hän kuuli omani, niin loihe lausumaan: "onpa sinua pidetty hyvänä". Ehkä, mutta siinä oli pikku virhe. Ihan itse olen pitänyt itseni 'hyvänä'.
- Anonyymi
Muinoin samoin olimme jokun sukulaisen hautajaisissa ja siellä oli entinen nuoruuden koulukaveri ja mieheni serkku,
hän tokasi että kuinka sinä A......... ki olen pysyny noin kauniina ja hyvän näkösenä, minä tokasin se on tuo mun kultani syy
kylläpä meni pöytäseureelta suut tukkoon kummasti, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muinoin samoin olimme jokun sukulaisen hautajaisissa ja siellä oli entinen nuoruuden koulukaveri ja mieheni serkku,
hän tokasi että kuinka sinä A......... ki olen pysyny noin kauniina ja hyvän näkösenä, minä tokasin se on tuo mun kultani syy
kylläpä meni pöytäseureelta suut tukkoon kummasti,Onhan se niiinkin, että toisia / joitakin pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Hyvänä pidetty, huomattu, huomioitu ja rakastettu ihminen jaksaa kukoistaa monella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylläpä meni pöytäseureelta suut tukkoon kummasti,MInulla vähän samanlainen kokemus kun jäin juttusille kaupassa puolitutun kanssa ja hän kysäisi että olenko jo eläkkeellä, johon vastasin että jo useamman vuoden. JOhon hän totesi, että et sinä ainakaan iän taki ole vielä päässyt eläkkeelle, johon totesin että kylläpäs ole. Ja tähän hän sitten vastasi, että ompa miehesi pitänyt sinua hyvänä kun olet noin kauniina säilynyt. Kaipa tuossa jotain perää saattaa olla.
- Anonyymi
Aika on kohdellut minua hyvin. Olen todella kiitollinen. 90-luvun lamasta en tiennyt mitään , eikä nykyajan talouslamakaan koske minua . Terve en ole , ja kumppanillakin ollut muutamia läheltäpiti tilanteita, mutta kaikki on hyvin nyt. Kiitos Taivaan Isälle.
- Anonyymi
No jaa, ei ole ollut ruusuilla tanssimista, mutta päivä kerrallaan itsellistä itsenäistä elämää vielä jokunen vuosi eteenpäin niin alkais riittämään.
- Anonyymi
Suht. hyvin yhä menee.
- Anonyymi
En ole huomannut ajan minua mitenkään kohdelleen, aika vain menee eteenpäin. Sen sijaan ihmiset ovat minua kohdelleet, kuka hyvin, kuka huonosti, mutta aina olen selvinnyt. Olen hyvin tyytyväinen nykyiseen, olen suht hyvässä kunnossa ilman iän tuomia sairauksia ja vaivoja, eläke riittää elämiseen ja ystäviäkin on joiden kanssa vaihtaa ajatuksia, mikäs tässä on ollessa.
- Anonyymi
Ei aika ihmistä kohtele mitenkään.
- Anonyymi
Se on sellainen sanonta, jonka toiset ymmärtää, toiset ei.
- Anonyymi
Elämä on aina kohdellut minua huonosti, jopa varsin julmasti, mutta on ollut onnellisiakin hetkiä.
Nyt, 71-vuotiaana on lukuisia eri sairauksia ja uusia tulee. Ulkoisesti olen hiukan raihnainen, hiukan ylipainoinen. Mutta kun vähän yritän, olen kyllä omalla tavallani sieväkin.
En oikeastaan kaipaa menneitä, vaikka on myös mukaviakin muistoja. Itseasiassa odotan jo kuolemaa. En sitä mitenkän kiirehdi, mutta en panisi pahaksenikaan jostain lyhytaikaisesta sairaudesta ja siirtymisestäni (toivottavasti) Taivaan iloon. Siellä ei varmaankaan ole pakko pestä ikkunoita?- Anonyymi
Hyvinhän sulla on asiat, ei esim. kaameeta pakkomiellettä haukkua joka päivä Suomen hallitusta....?
- Anonyymi
Aikamoisesti aika kohtelee ja se vaan jatkuu.
- Anonyymi
Hyvin on tultu toimeen.
- Anonyymi
Tosi hyvin, ja pikkuasioista jos valittaa, niin mitäs jos tulee iso asia vaivaksi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvin, ja pikkuasioista jos valittaa, niin mitäs jos tulee iso asia vaivaksi....
Tämäkin on niin suhteellista, mikä on kenellekin iso vaiva tai vastoinkäyminen, mikä kenellekin pieni. On todella vaikea toisen sitä toiselle sanoa.
- Anonyymi
Tyrä ja suurentunut eturauhanen ,verenpainetta ympärivuotuinen nuha , välillä kihtiäkin.- Onneks sauna lämpiämässä, kaljaa ja viinaa on ja keittiössä pieni rakas sopankeittäjä :-*
Gubbe 76- Anonyymi
Noilla oireilla sulta on satavarmasti alkoholi pantu kiellettyjen listalle.
En voine aikaa syyttää, ihan olen itse kohteluni toimillani aiheuttanut. Mutta ei paha. Jotain tekisin tällä järjellä nyt toisin jos saisin ajan aloittaa alusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798