Nyt kun rakennatte niitä pientaloja pelolle niin ei sitten jätetä niin että kyllä mä ne pihahommat hoidan lopussa. Ei ,ei kun siinä vaiheessa sä olet niin loppu että et kahden vuodenkaan päästä jaksa nostaa sitä lapioo . Näitä kesken eräisiä pihoja on ympäri Hämeenlinnaa. No ei se itseä tietenkään haittaa mutta kyl se naapureiden silmään ottaa.
Hei, tee se itse miehet .
27
423
Vastaukset
- Anonyymi
Ai pelon varaan? Minkä fobian?
- Anonyymi
Justiinsa niin pelolla pellolle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa niin pelolla pellolle .
Pelottaako avioero ja kustannukset vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaako avioero ja kustannukset vai mikä?
Aikamoinen koitos et monesti avioero siintää ennen kun kaikki valmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen koitos et monesti avioero siintää ennen kun kaikki valmista.
Joo näinhän sinä useimmiten käy. Toki velkojen vuoksi sinnitellään yhdessä muttei edes panna.
- Anonyymi
Pelko siivittää ihmistä kyllä vaikka minkälaisiin suorituksiin.
- Anonyymi
Varsinkin vastaileen tyhmiä kommentointeja .
- Anonyymi
Jos ne ei haittaa sua niin miks kirjoittelet sitte?
- Anonyymi
Jotta sinäkin voisit laittaa kommentin aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta sinäkin voisit laittaa kommentin aiheeseen.
Ei taida olla mitään sanottavaa aiheesta paitsi tämä joten ihan turhaan tämänkin siis laitan.
- Anonyymi
Pihoja ei kantsi laitella ennenkuin valokuitu on tullut.
- Anonyymi
Kiitos, jätänkin pihan tekemättä että naapureillariittää mielenkiinnon aihetta 👌🤩
- Anonyymi
Pihan laittaminen kuuluu ämmille. Ne saa istutella pensaat mihin lystäävät. Ne vaan ei ehdi kun keittiössä tuhraantuu kaikki vapaa-aika.
- Anonyymi
En ole kyllä yhtään yllättynyt kun kyse sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä yhtään yllättynyt kun kyse sinusta.
Jos keskeneräinen pihani ei ärsyttäisi ketään niin olisin jo laittanut sen.
- Anonyymi
Saakeli kun nää tyhjätaskut alkaa rakentamaan velkarahalla niin jää kaikki kesken. Autot vaihtuu ja skootterit mut piha ihan kesken tai jos tarkoitus on kasvattaa rikkaruohoja niin sitten ok.
- Anonyymi
Kuten edellä on todettu pihat kannattaa laittaa vasta valokuitufirmojen käytyä. Ja niillä voi mennä vuosikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten edellä on todettu pihat kannattaa laittaa vasta valokuitufirmojen käytyä. Ja niillä voi mennä vuosikin.
Aloittaja on pahimmanluokan kyylä. Onko tuijariviä vailla nyyh....nyyh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on pahimmanluokan kyylä. Onko tuijariviä vailla nyyh....nyyh...
Hei mun vaimon nimi on Tuija et jotain rajaa sentään eli ei yhtään Tuijaa tontin rajalle. Hän on niin kätevä käyttämään microa eli kiireinen kotiäiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei mun vaimon nimi on Tuija et jotain rajaa sentään eli ei yhtään Tuijaa tontin rajalle. Hän on niin kätevä käyttämään microa eli kiireinen kotiäiti.
Ai että yksi riittää?
- Anonyymi
Kuka hullu rakentaa pellolle? No, kai niitäkin älykääpiöitä vielä on. Minä rakensin Myllymäen rinteeseen ja muutenkin rinnetontit ovat kauniimpia kun tasaisen lättänät peltotontit. Ei pelloilla ole mitään kiinnostavaa.
- Anonyymi
No hoitamattomia ja kesken eräisiä pihoja on myös Myllymäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hoitamattomia ja kesken eräisiä pihoja on myös Myllymäessä.
No ainakin mun piha on aivan luonnon armoilla en jaksa enkä ehdi.
- Anonyymi
Meillä vaimo on keittiössä ja haaveilee pensaista ja horsmista. Hieman ihmetyttää. Mentiin kirkkoilemaan juuri siksi että mulle isännelle olisi luvassa suihin ja takaapäin joka päivä. En ole saanut viikkoon ja taas lähti vaimokkeeni hankkijalle.
- Anonyymi
Naiset ei anna enää häiden jälkeen. Normaalia.
- Anonyymi
Minä haaveilen vaimosi puskasta ja toki se tuttu jo onkin.
- Anonyymi
Ihmiset väsyttävät itsensä töissä. On ihan luonnollista ettei energiaa puutarhalle pahemmin jää. Työpaivät ovat aivan liian pitkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864