Hei, tee se itse miehet .

Anonyymi-ap

Nyt kun rakennatte niitä pientaloja pelolle niin ei sitten jätetä niin että kyllä mä ne pihahommat hoidan lopussa. Ei ,ei kun siinä vaiheessa sä olet niin loppu että et kahden vuodenkaan päästä jaksa nostaa sitä lapioo . Näitä kesken eräisiä pihoja on ympäri Hämeenlinnaa. No ei se itseä tietenkään haittaa mutta kyl se naapureiden silmään ottaa.

27

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai pelon varaan? Minkä fobian?

• Anonyymi

Justiinsa niin pelolla pellolle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justiinsa niin pelolla pellolle .

Pelottaako avioero ja kustannukset vai mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottaako avioero ja kustannukset vai mikä?

Aikamoinen koitos et monesti avioero siintää ennen kun kaikki valmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoinen koitos et monesti avioero siintää ennen kun kaikki valmista.

Joo näinhän sinä useimmiten käy. Toki velkojen vuoksi sinnitellään yhdessä muttei edes panna.

• Anonyymi

Pelko siivittää ihmistä kyllä vaikka minkälaisiin suorituksiin.

• Anonyymi

Varsinkin vastaileen tyhmiä kommentointeja .

• Anonyymi

Jos ne ei haittaa sua niin miks kirjoittelet sitte?

• Anonyymi

Jotta sinäkin voisit laittaa kommentin aiheeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotta sinäkin voisit laittaa kommentin aiheeseen.

Ei taida olla mitään sanottavaa aiheesta paitsi tämä joten ihan turhaan tämänkin siis laitan.

• Anonyymi

Pihoja ei kantsi laitella ennenkuin valokuitu on tullut.

• Anonyymi

Kiitos, jätänkin pihan tekemättä että naapureillariittää mielenkiinnon aihetta 👌🤩

• Anonyymi

Pihan laittaminen kuuluu ämmille. Ne saa istutella pensaat mihin lystäävät. Ne vaan ei ehdi kun keittiössä tuhraantuu kaikki vapaa-aika.

• Anonyymi

En ole kyllä yhtään yllättynyt kun kyse sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kyllä yhtään yllättynyt kun kyse sinusta.

Jos keskeneräinen pihani ei ärsyttäisi ketään niin olisin jo laittanut sen.

• Anonyymi

Saakeli kun nää tyhjätaskut alkaa rakentamaan velkarahalla niin jää kaikki kesken. Autot vaihtuu ja skootterit mut piha ihan kesken tai jos tarkoitus on kasvattaa rikkaruohoja niin sitten ok.

• Anonyymi

Kuten edellä on todettu pihat kannattaa laittaa vasta valokuitufirmojen käytyä. Ja niillä voi mennä vuosikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten edellä on todettu pihat kannattaa laittaa vasta valokuitufirmojen käytyä. Ja niillä voi mennä vuosikin.

Aloittaja on pahimmanluokan kyylä. Onko tuijariviä vailla nyyh....nyyh...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on pahimmanluokan kyylä. Onko tuijariviä vailla nyyh....nyyh...

Hei mun vaimon nimi on Tuija et jotain rajaa sentään eli ei yhtään Tuijaa tontin rajalle. Hän on niin kätevä käyttämään microa eli kiireinen kotiäiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mun vaimon nimi on Tuija et jotain rajaa sentään eli ei yhtään Tuijaa tontin rajalle. Hän on niin kätevä käyttämään microa eli kiireinen kotiäiti.

Ai että yksi riittää?

• Anonyymi

Kuka hullu rakentaa pellolle? No, kai niitäkin älykääpiöitä vielä on. Minä rakensin Myllymäen rinteeseen ja muutenkin rinnetontit ovat kauniimpia kun tasaisen lättänät peltotontit. Ei pelloilla ole mitään kiinnostavaa.

• Anonyymi

No hoitamattomia ja kesken eräisiä pihoja on myös Myllymäessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hoitamattomia ja kesken eräisiä pihoja on myös Myllymäessä.

No ainakin mun piha on aivan luonnon armoilla en jaksa enkä ehdi.

• Anonyymi

Meillä vaimo on keittiössä ja haaveilee pensaista ja horsmista. Hieman ihmetyttää. Mentiin kirkkoilemaan juuri siksi että mulle isännelle olisi luvassa suihin ja takaapäin joka päivä. En ole saanut viikkoon ja taas lähti vaimokkeeni hankkijalle.

• Anonyymi

Naiset ei anna enää häiden jälkeen. Normaalia.

• Anonyymi

Minä haaveilen vaimosi puskasta ja toki se tuttu jo onkin.

• Anonyymi

Ihmiset väsyttävät itsensä töissä. On ihan luonnollista ettei energiaa puutarhalle pahemmin jää. Työpaivät ovat aivan liian pitkiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      169
      3319
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2141
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      48
      2048
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1951
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      45
      864
    Aihe