Osaako kukaan kertoa miten vaikuttaa ulosottoon ja palkan perintään tämä vapaa autoetu.
Millä kaavalla lasketaan? Ja eikö kuitenkin suojaosuuden verran pitäis jäädä rahaa kuukaudessa?
Palkka 3000
Auton verotusarvo 750€
Veroprosentti 27%
Ulosotto ja vapaa autoetu 2025
6
494
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko koskaan kuullut googlesta? Vastaus asiaan löytyi helposti. Mitäs jos kokeilisit ihan itse?
- Anonyymi
Ootko koskaan kuullut mahdollisuudesta pitää turpa kiinni?
- Anonyymi
Jos oikein muistan niin työpaikan tarjoamat edut palkassa uomioidaan myös ulosotossa tuoloina, jotain tuollaista mutta ehkäpä joku tietää paremmin. Jos tuo 3000e on sun nettopalkka niin siitä uo vielä 1000e eli 1/3 osan, tämä on varma tieto
- Anonyymi
Kiitos, kun vastasit asiallisesti.
3000 on bruttopalkka. Ja siihen päällä autonverotus arvo 750. Netto palkka n.1881€
Suojaosuus normaalisti 1500
Mutta vouti laski että jäisi 1100 vain käteen kuukausittain.
Niin voiko olla mahdollista, että ei oteta suoja osuutta edes huomioon.- Anonyymi
Toi on sun suojaosuus jos ei lapsia elätettävina yksin elävän suoja osuus on 986€ eli saat jopa enemmän kun palkkasi kuitenkin pikkasen alle keskituloisen
- Anonyymi
Autoetu lasketaan tuloksi eli sen edunverran ulosotto vie enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161