Olen 12v poika ja olen todella pahassa vaippa himossa. mutta en uskalla mennä kauppaan ostamaan kun ne ihmiset vaan toljottaa.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Käy vaan ihan normaalisti vessassa niin ei tarvi vaippoja ostaa.
- Anonyymi
Käyt vaan ostamassa esim drynites 13+ vaippoja. Ostat samalla myös jotain muuta. Sit vaan pokkana kassalle
- Anonyymi
Meet vaa ostaa ja annat hölmöläisten tuijottaa :D
- Anonyymi
Anna tuijottaa vaan, tuskin ketään oikeesti kiinnostaa. Ite alotin kans 12-vuotiaana vaippailun eikä oo hetkeekään tarvinnu hävetä. :D
- Anonyymi
Vaippateini15 kirjoitti:
Kui vanha oot nyt?
Haluisitko jutella vaik snäpis vaippailusta?No koht 21 täytän, käviskö IG? Se ois diapertbdl2004
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No koht 21 täytän, käviskö IG? Se ois diapertbdl2004
Huhuu
- Anonyymi
Vaippateini15 kirjoitti:
Hyväksy pyynnöt
Aa sori huomasin vast nyt :D
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta mitä ostat. Rohkeesti vaan ostamaan vaippoja kaupasta 🤭
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551