ei suomalaisia tanssilavoilla, yheltä naiselta lähti monta tonnia tililtä rahaa. 20v sitten. (mies esitti etsivää, rip hänelle)
Varokaa oikeesti
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
On otettava neidon huomioon tanssilavalla sekin, että siellä etsii hoideltavia kohteita metsien hoitajat, jotka pystyvät tarvittaessa hoitelemaan useita satoja hehtaareita pötikkömänniköitäkin alle puolessa tunnissa. Uudet taimet eivä sisälly.
- Anonyymi
Mies kun löytää lavalta naisen ja kas kummaa meni jo tienatut ja tulevatkin rahat.
- Anonyymi
Nainen on luotu auttamaan miestä pääsemään eroon suurista seteleistä.
- Anonyymi
Juuri niin, minä' vaan tanssitan, en halua tanssinaisilta mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on luotu auttamaan miestä pääsemään eroon suurista seteleistä.
Kummasti ne naiset kiinnostaa, joten mikään ongelma se rahoista eroon pääseminen ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti ne naiset kiinnostaa, joten mikään ongelma se rahoista eroon pääseminen ole.
Aiheesta uutisoinnit kumminkin ovat täynnään toinen toistaan varoittavampia esimerkkejä siitä, kuinka työlääksi etenkin maksuvälineen credit-puolen rahojen takaisin saaminen on osoittautunut. Kyllä tässä pitäisi rahalaitoksillakin joku vastuu olla kun kerran aivan selvästi kumminkin joka kerta maksuvälineautomaatin piilokamerasta näkevät, että nytpä siinä herra niin hemaisevan kottaraisen kanssa tekee jättinostoja jo credit-puoleltakin.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/shorts/s-r62Niajcg
Näitä tanssilavoille !!- Anonyymi
Mitä tanssimummo tekee noilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tanssimummo tekee noilla?
Tanssimummot saavat katsella komeutta ja nuoremmat tietenkin käyttää miten lystäävät noita ihanuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321