Ne tavalliset betoniportaat, mitä kaikissa paikoissa on. Mosaiikkibetoni lienee viralliselta nimeltään. Miten ne saa puhtaaksi ja kirkkaaksi? Kun tuntuu, että minun hoidossa ne vaan tummuu, vaikka olivat ihanan kirkkaat ja kiillotetun näköiset, kun aloitin. Tiedän, että liian märällä moppaaminen voi aiheuttaa tummumista ja saostumista, mutta minun mielestä ei nyt ole siitäkään kyse. Pyyhin yleensä mahdollisimman kuivaksi puristetulla froteella ja pesuainetta käytän vain vähän. Ehkä pitäisi käyttää enemmän pesuainetta. Onko teillä antaa mitään vinkkiä?
Betoniportaat kirkkaaksi
Anonyymi-ap
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Googlen mukaan kannattaa välillä myös imuroida ym, mutta hae betoni lattia ylläpito, löytyy hyvin ohjeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385