Ne tavalliset betoniportaat, mitä kaikissa paikoissa on. Mosaiikkibetoni lienee viralliselta nimeltään. Miten ne saa puhtaaksi ja kirkkaaksi? Kun tuntuu, että minun hoidossa ne vaan tummuu, vaikka olivat ihanan kirkkaat ja kiillotetun näköiset, kun aloitin. Tiedän, että liian märällä moppaaminen voi aiheuttaa tummumista ja saostumista, mutta minun mielestä ei nyt ole siitäkään kyse. Pyyhin yleensä mahdollisimman kuivaksi puristetulla froteella ja pesuainetta käytän vain vähän. Ehkä pitäisi käyttää enemmän pesuainetta. Onko teillä antaa mitään vinkkiä?
Betoniportaat kirkkaaksi
Anonyymi-ap
2
182
Vastaukset
- Anonyymi
Googlen mukaan kannattaa välillä myös imuroida ym, mutta hae betoni lattia ylläpito, löytyy hyvin ohjeita.
- Anonyymi
Ei missään nimessä ainakaan enempää pesuainetta! Ennemmin niin, että pienesti pesuainetta max joka 5. Kerta, muuten ihan vaan vedellä pyyhitään. Ja älä käytä moppia, pyyhkeillä saa parhaiten kerrostumat ja pinttymät pois. Itse tykkään froteisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374057
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402722- 452572
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212544- 1342504
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292418