Homeopaatti Kristiina Benjaminsson kertoa mihin homeopaattisten pillereiden vaikutus perustuu.
Voisiko kristallipuolueen edustaja
4
590
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi kertoa koska vaikutus ei perustu yhtään mihinkään.
Kiinnostaisi minuakin tietää, sikäli kun sana "tieto" on homeopaateilla edes käytössä. Homeopatia näyttää tieteeltä, mutta homeopaatit eivät tyypillisesti suostu myöntämään, että kyseessä on uskon asia. Mikä sellainen kolmas tie voisi olla, jonka periaate ei ole tietoon eikä uskoon perustuva? Tieteessä on usein niin, että tutkimuksissa löytyy jokin uusi ilmiö, jolle ei vielä ole selitystä--se kuuluu tieteen luonteeseen. Sitten lisäkokeilla ja -tutkimuksilla saadaan lisää tietoa (tadaa!) asiasta, jolloin voidaan muodostaa teoria ja sovittaa se todistettujen teorioiden joukkoon. Homeopatia on kopsutellut vesipullojaan jo 1800-luvulta saakka ilman todisteita jos kohta ilman palvontapaikkojakaan. Jos homeopatiasta tehtäisiin uskonto, olisi kaikki paljon selkeämpää. Sillävälin, meanwhile, kopsutelkaa vetenne itse niin säästätte rahaa. Muistakaa vain poistaa se kopsuaktivointi siitä ylimääräisestä vedestä, ettette nosta luonnonvesien homeotasoja.
- Anonyymi00003
Kyseinen henkilö on sen verran ylimielinen, että häneltä odotatte turhaan vastausta ihan mihinkään. Sitten asia erikseen, kun hän hyötyy!
- Anonyymi00004
Vaihtoehtohoito-menetelmät on osa systeemiä mutta tarkottaako hän sitä että pitäs muuttaa systeemi siihen että systeemissä olisi vain homeapaattiset pillerit käytössä että haluaako hän poistaa systeemistä muut menetelmät eli perinteiset pillerit??
Jos hän on sitä mieltä, ihmettelen.
Vaihtoehtohoidoista kuten kaukoparannus sun muut keinot voi olla hyötyä että lähipiirissä isäni on käyttäny kaukoparannusta. Kaukoparantaja on myös näkijä ja tietääkseni kaukoparantajan ehkä täytyy ollakin näkijä jottta pystyy puhelimen kautta suoritaan esim energiahoidon . Isä väitti että tunsi hänen energia-hoidon luissa ja suonissa. Uskon isääni. Hän on käyttäny sen kaukoparantajan hoitoa useita kertoja monen vuoje aikana. Nyt kun on sydänongelmia niin kaukoparantaja kieltäytyi antamasta hoitoa.
Kaukoparantaja sanoi myös ettei pysty sairauksia poistamaan mutta pystyy ennalta-ehkäisemään ja lievittään hoitoa.
Homeopaattisia pillereitä en todellakaan käyttäisi. Mulla on masennuspillereitä 4 joista yhtä en ole käyttäny 2-3 vuoteen. Rauhoittava lääke opamax jota en oo käyttäny ja lisäksi paniikkilääke propram, iltalääke risperidon ja aamulääke sertram. Eniten tärkein lääke itselleni on risperidon. Sillä kai lihottava vaikutus. Ruokavaliolla ja aktiivisella liikunnalla pitänyt kurissa liiallisen painonnousun.
siis mun mielestä vaihtoehtohoidot ei välttämättä ole huuhaata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733472Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1261839Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2861577- 751457
- 771416
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631011
- 22987
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61940