Olen vaille 50v mies ja aika äkillisesti minulle tuli vakavia erektio-ongelmia, lopulta ei hommat onnistuneet enää ollenkaan vaikka mitä teki. Todella pelotti että eikö se värkki toimi enää ollenkaan, en tiennyt mistä on kyse. Myönnän että oli kyyneleet silmissä monesti iltaisin tai öisin. Kun tiedän etten selviä ilman sitä. Nämä on todella vakavia asioita.
Syön terveellisesti ja elän terveellisesti, olen hoikka. Ei pitänyt olla mitään sellaista ongelmaa mikä aiheuttaisi tämän. Arvelin että se ongelma on minun omassa mielessäni eikä sen fyysisessä toiminnassa, koska aamuisin se kuitenkin toimi omia aikojaan.
Nyt sitten olen viimeaikoina tavannut erästä nuorta kaunista naista ja hieman flirttaillut sen kanssa.... on ollut todella mukavaa jutella ja katsella sitä upeaa näkyä.. olen nauttinut siitä tos paljon..
Ja annas olla, nyt se värkki alkoi toimimaan ihan itsekseen, edes ilman mitään yrittämistä! Hämmästyin todella paljon. Ei siinä mitään vikaa ollutkaan. Se alkoi toimimaan nyt kun olen innostnut siitä nuoresta kauniista naisesta.
Tässä varmasti on syy monen muunkin miehen erektio-ongelmiin, jos mitään fyysistä vaivaa ei ole mikä selittäisi sen ongelman.
SE VIKA EI OLE SINUSSA! Vaan jossain ihan muualla!
mies
Erektio-ongelmat ja ratkaisu niihin
Anonyymi-ap
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Tympii kun täällä naiset usein määrittelee maailmaa subjektiivisten tunteidensa kautta.
Eipä sitten helpottanut yhtään tämmöisen mittarimunan avautuminen.- AnonyymiUUSI
joo, on se vaikeeta kun ei värkki pelitä, ymmärrän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808