Erektio-ongelmat ja ratkaisu niihin

Anonyymi-ap

Olen vaille 50v mies ja aika äkillisesti minulle tuli vakavia erektio-ongelmia, lopulta ei hommat onnistuneet enää ollenkaan vaikka mitä teki. Todella pelotti että eikö se värkki toimi enää ollenkaan, en tiennyt mistä on kyse. Myönnän että oli kyyneleet silmissä monesti iltaisin tai öisin. Kun tiedän etten selviä ilman sitä. Nämä on todella vakavia asioita.

Syön terveellisesti ja elän terveellisesti, olen hoikka. Ei pitänyt olla mitään sellaista ongelmaa mikä aiheuttaisi tämän. Arvelin että se ongelma on minun omassa mielessäni eikä sen fyysisessä toiminnassa, koska aamuisin se kuitenkin toimi omia aikojaan.
Nyt sitten olen viimeaikoina tavannut erästä nuorta kaunista naista ja hieman flirttaillut sen kanssa.... on ollut todella mukavaa jutella ja katsella sitä upeaa näkyä.. olen nauttinut siitä tos paljon..
Ja annas olla, nyt se värkki alkoi toimimaan ihan itsekseen, edes ilman mitään yrittämistä! Hämmästyin todella paljon. Ei siinä mitään vikaa ollutkaan. Se alkoi toimimaan nyt kun olen innostnut siitä nuoresta kauniista naisesta.

Tässä varmasti on syy monen muunkin miehen erektio-ongelmiin, jos mitään fyysistä vaivaa ei ole mikä selittäisi sen ongelman.

SE VIKA EI OLE SINUSSA! Vaan jossain ihan muualla!

mies

4

604

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tympii kun täällä naiset usein määrittelee maailmaa subjektiivisten tunteidensa kautta.

Eipä sitten helpottanut yhtään tämmöisen mittarimunan avautuminen.

• Anonyymi

joo, on se vaikeeta kun ei värkki pelitä, ymmärrän

• Anonyymi

Tottakai se Naisen oma kiinnnostavaksi tekeminen vaikuttaa. Jos ei vaan synkkaa ni ei synkkaa, ja voi tehdä Miehestä impon tietyn naisen kohdalla. Aikanaan huomasin ihan samoja asioita, siis että oma muija ei saanut punttiin vipinää, mutta auta armias naapurin itseään kunnossa pitävä koiran ulkoiluttaja Nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      110
      1511
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      705
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      581
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      207
      568
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe