Punaisella autolla liikkuva kalastaja, jatkuvasti väärässä paikassa kalastamassa.
Valvontaa on pyydetty käymään useammin paikalla.
Taas luvatonta kalastusta voimalaitoksen alapuolella.
17
638
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu
- Anonyymi
Aika erikoinen kommentti!
- Anonyymi
Syödäkseen ne kalaa pyytää. Ei se ole laitonta !
- Anonyymi
Höpö höpö, kaupasta saa kalaa jos ei osaa muualta kalastaa kuin kielletyltä alueelta.
- Anonyymi
Myydäkseen
Hyvin nousee haukea, isoa ahventa, lohta ja taimenta ...
Hätälällä yms. kova kysyntä ja heillä kylmäkontteja ripoteltu pitkin Oulu- ja Emäjoen varsia.
Leppikoskella, Seitenoikealla, Aittokoskella yms. valvonta huono tai mukana bisneksessä. - Anonyymi
Se tuo kainuulainen kateus....paltamolainen tuplakertaa paskempi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuo kainuulainen kateus....paltamolainen tuplakertaa paskempi!
Kateus vai lakien noudattaminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myydäkseen
Hyvin nousee haukea, isoa ahventa, lohta ja taimenta ...
Hätälällä yms. kova kysyntä ja heillä kylmäkontteja ripoteltu pitkin Oulu- ja Emäjoen varsia.
Leppikoskella, Seitenoikealla, Aittokoskella yms. valvonta huono tai mukana bisneksessä.Kiirettä näkkyyp tuolla vahdilla olevan ku noin tarkkaan on tietävinnään muka. Lämpösten säetten aiheuttammaa oireilua selekkeesti jo ilimassa.
- Anonyymi
Ei muuta kuin kireitä siimoja!
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
onko se piripää kääpiö taas asialla
- Anonyymi
oon täällä just nyt lippoamassa padon alapuolella hyvin tulee kaikkea mahd kalaa
- Anonyymi
Ja helpolla tulee saalista.
- Anonyymi
Ei näyttänyt salaiselta aivan rehellisesti päivän valossa kalasteli...nim,ohikulkija
- Anonyymi
hyvin tuli kalaa
- Anonyymi
Nyt meni auto vaihtoon.Kehtaat kytätä minun kalastusta,häpeä kyllä.
- Anonyymi
Kaikki asiat olisi ihan hyvin tässä kunnassa, kunhan tuosta luvattomasta kalastuksesta päästään eroon! Siis resursseja kalastuksenvalvontaan, helikopteripartioita ja muuta droonivalvontaa niin onni koettaa koko pitäjään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063088Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141897- 1361839
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561810Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951197
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841144- 581132
- 591127
- 67962