Nyt kun saatiin kännykkälaki kouluihin,niin seuraavaksi pitäisi ottaa tarkasteluun kuinka paöjon ja milloin lomaa annetaan peruskoulussa. Esimerkiksi helatorstain ei pitäisi olla koulussa automaattisesti vapaa. Osa käyttää vapaa-aikaa hölmöilyyn. Joku nuori huuteli törkeyksiä kehitysvammaisten asuntoja sisältävän rivitalon pihassa. Työelämässä jokainen lomapäivä on ansaittava. Ne ei ole itsestään selvyys.
Koululaki uusiksi
4
333
Vastaukset
- Anonyymi
Helatorstai on kylläkin kansallinen juhlapäivä, ja sellaisena automaattisesti työstä vapaa muissa, kuin niissä töissä, joissa myös sunnuntaisin ja juhlapäivinä ollaan säännöllisesti töissä. Silloin niistä maksetaan sunnuntaipalkka Se ei siis ole mikään "ansaittu lomapäivä".
Ja meinaatko, että nuorison huonoa käytöstä estäisi se, että he olisivat koulussa helatorstaisinkin?- Anonyymi
Olen keskustelun aloittaja. Ymmärrän mistä puhut. Itse teen työtä jossa työvuoro voi olla lauantaina,Sunnuntaina tai arkipyhänä. Helatorstai oli minulle vapaa. Siksi otin työelämän loma-asian puheeksi. Kun kesäloma tulee heinäkuun lopussa,ei tarvitse katsoa työvuoro kalenteria kun suunnittelee viikonlopun menoja.
- Anonyymi
Olipa typerä kirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746