Koululaki uusiksi

Anonyymi-ap

Nyt kun saatiin kännykkälaki kouluihin,niin seuraavaksi pitäisi ottaa tarkasteluun kuinka paöjon ja milloin lomaa annetaan peruskoulussa. Esimerkiksi helatorstain ei pitäisi olla koulussa automaattisesti vapaa. Osa käyttää vapaa-aikaa hölmöilyyn. Joku nuori huuteli törkeyksiä kehitysvammaisten asuntoja sisältävän rivitalon pihassa. Työelämässä jokainen lomapäivä on ansaittava. Ne ei ole itsestään selvyys.

3

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helatorstai on kylläkin kansallinen juhlapäivä, ja sellaisena automaattisesti työstä vapaa muissa, kuin niissä töissä, joissa myös sunnuntaisin ja juhlapäivinä ollaan säännöllisesti töissä. Silloin niistä maksetaan sunnuntaipalkka Se ei siis ole mikään "ansaittu lomapäivä".

Ja meinaatko, että nuorison huonoa käytöstä estäisi se, että he olisivat koulussa helatorstaisinkin?

• Anonyymi

Olen keskustelun aloittaja. Ymmärrän mistä puhut. Itse teen työtä jossa työvuoro voi olla lauantaina,Sunnuntaina tai arkipyhänä. Helatorstai oli minulle vapaa. Siksi otin työelämän loma-asian puheeksi. Kun kesäloma tulee heinäkuun lopussa,ei tarvitse katsoa työvuoro kalenteria kun suunnittelee viikonlopun menoja.

• Anonyymi
      UUSI

Olipa typerä kirjoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe