Nyt kun saatiin kännykkälaki kouluihin,niin seuraavaksi pitäisi ottaa tarkasteluun kuinka paöjon ja milloin lomaa annetaan peruskoulussa. Esimerkiksi helatorstain ei pitäisi olla koulussa automaattisesti vapaa. Osa käyttää vapaa-aikaa hölmöilyyn. Joku nuori huuteli törkeyksiä kehitysvammaisten asuntoja sisältävän rivitalon pihassa. Työelämässä jokainen lomapäivä on ansaittava. Ne ei ole itsestään selvyys.
Koululaki uusiksi
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
Helatorstai on kylläkin kansallinen juhlapäivä, ja sellaisena automaattisesti työstä vapaa muissa, kuin niissä töissä, joissa myös sunnuntaisin ja juhlapäivinä ollaan säännöllisesti töissä. Silloin niistä maksetaan sunnuntaipalkka Se ei siis ole mikään "ansaittu lomapäivä".
Ja meinaatko, että nuorison huonoa käytöstä estäisi se, että he olisivat koulussa helatorstaisinkin?- Anonyymi
Olen keskustelun aloittaja. Ymmärrän mistä puhut. Itse teen työtä jossa työvuoro voi olla lauantaina,Sunnuntaina tai arkipyhänä. Helatorstai oli minulle vapaa. Siksi otin työelämän loma-asian puheeksi. Kun kesäloma tulee heinäkuun lopussa,ei tarvitse katsoa työvuoro kalenteria kun suunnittelee viikonlopun menoja.
- AnonyymiUUSI
Olipa typerä kirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673