Onko tästä uutisoitu enää lainkaan. Kaupungille osoitettiin taannoin lisätyölasku " 800 tonnia" yhdyskuntatöistä. Kaupunki uhkasi viedä asian käräjille. Mikä tilanne vai saunottiinko, lyötiin kättä päälle ja maksettiin yhteiskunnan rahoilla ???
Tietyömaan lisätyöt 800,- tonnia.
11
213
Vastaukset
- Anonyymi
Vassari hommaa. Hyväveli sopimuksia ja niiden rahastamista.
- Anonyymi
Miltä työmaalta?
- Anonyymi
Normaali julkisen hankkeen budjetinylitys näyttäisi olevan suuruusluokaltaan peräisin esim jostain pienestä viemärityöstä tai ojankaivuusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali julkisen hankkeen budjetinylitys näyttäisi olevan suuruusluokaltaan peräisin esim jostain pienestä viemärityöstä tai ojankaivuusta.
Huolestuttavaa, mikäli kaupungin talousosaaminen tällä leväperätasolla
- Anonyymi
Ei ole vissiin kaupungin osaltakaan tämä case aivan onnistunut? Mutta onneksi nyt on siliää pintaa, oli pitkään hermo pinnassa, kun ei kotio päässyt kun Ahveniston tai Luolajan perunapeltotyömaiden kautta.
- Anonyymi
Sinulla nyt on aina hermo pinnassa. Mitäs kuuluu kuitufirman myllerryksille tänään? Onko k***ä otsassa edelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla nyt on aina hermo pinnassa. Mitäs kuuluu kuitufirman myllerryksille tänään? Onko k***ä otsassa edelleen?
On juu, jo ennen toisten kaivuiden alkamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On juu, jo ennen toisten kaivuiden alkamista
Miksi et itse korjaa niitä nurmikoita oletko kädetön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse korjaa niitä nurmikoita oletko kädetön?
Pitääkö asvaltitkin korjata itse, oletko idiootti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö asvaltitkin korjata itse, oletko idiootti?
Pussi fixmixiä puuilosta niin hoituu. En jaksaisi katsella secundaa paikkausta koko ikääni pihallani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussi fixmixiä puuilosta niin hoituu. En jaksaisi katsella secundaa paikkausta koko ikääni pihallani.
Kädetön k***äotsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253