Hakijoita näytti olevan paljon... kenestä leivotaan kunnanjohtaja? Kuka omaa parhaat tiedot ja taidot?
Kenestä uusi kunnanjohtaja?
43
1772
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta tietysti.
- Anonyymi
Tää on jo sovittu että minusta tulee uusi kunnanjohtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on jo sovittu että minusta tulee uusi kunnanjohtaja.
Hyvä kun kerroit,"Leipurina olin jo laittamassa hakemuksen vetämään."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun kerroit,"Leipurina olin jo laittamassa hakemuksen vetämään."
Onneks et laittanu, olisit pian tullut valituksi. Minä kun olen putkimies.
- Anonyymi
Severinkangas , joka Karstulaan ei valittu......,.
- Anonyymi
Joo hävisi yhdellä äänellä. Nyt tänne 3 kpl loppusuoralla
- Anonyymi
Nii ei se nii mee,etteikö jotenkin mee, kuha nyt kuulustelevat , ni jonkinlainen ottaa onkeen luulis.
- Anonyymi
Kaasukuningas on paras!
- Anonyymi
Joko Severinkangas on uusi kunnanjohtaja Kyyjärvelle.
- Anonyymi
Eikö niistä justiinsa valituista joku joutaisi kunnanjohtajaksi.olisi äänestäjät valitun kannalla. Ei siitä kunnalislaki tarvitse aina kunnioitaa,nuijii pöytään vaan kunnan kannalta parhaat päätökset.Kukaan kuntalainen ei varmasti"omakustannushintaan
vaadi käräjäoikeuteen väärästäkään päätöksestä. Eikös vaan!!!!! - Anonyymi
Severinkangas on Keminmaan kunnan hallinto pomo. Kysykää sieltä heiltä kuinka hieno ja rehellinen mies teille on ehdolla kunnan johtoon :D
- Anonyymi
Tulisiko johtajaksi tuulimylly myönteinen tyyppi..
- Anonyymi
Severinkangas kunnanjohtajaksi,toimii tuulimyllyn lailla virtaa piisaa,Kyyjärvi nousuun......
- Anonyymi
Kunnanjohtaja ei päätä mitenkään tuulimyllyasioista, vaan valtuusto tekee päätöksen. Toivottavasti nyt uusi viisas valtuusto on järkevä ja päättävät käynnistää Kauniskankaan tuuli- ja aurinkoenergiahankkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnanjohtaja ei päätä mitenkään tuulimyllyasioista, vaan valtuusto tekee päätöksen. Toivottavasti nyt uusi viisas valtuusto on järkevä ja päättävät käynnistää Kauniskankaan tuuli- ja aurinkoenergiahankkeen.
Kunnanjohtaja on puoltavan tai hylkäävän ehdotuksen kannalla,näillä mennään ja ainahan kunnanjohtajan suositus on antava oikeita päätöksiä valtuustolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielläpä on tasaarvoja suosiva kansalainen.!Jopa sanelee ehdot käynnistämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnanjohtaja on puoltavan tai hylkäävän ehdotuksen kannalla,näillä mennään ja ainahan kunnanjohtajan suositus on antava oikeita päätöksiä valtuustolle.
Kunnanjohtaja on asioiden esittelijä, ei mikään päättäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielläpä on tasaarvoja suosiva kansalainen.!Jopa sanelee ehdot käynnistämisestä.
Juuri niin, Kauniskankaan aurinkoenergialaitos tuo vuodessa 1,2 miljoonaa euroa kiinteistöverotuloja kunnalle.
- Anonyymi
Tasavero tulee jokaiseen Suomen Kuntaan. On ihansama saadaanko tulivoima
toimimaan,tulot valuvat tasapuolisesti jokaiselle asukaalle veroina.
Aivan kuin vanhojen sähkölaitostenki tuotot.kuluttajat maksaa. - Anonyymi
Shaizenstein uusin ehdokas ja ehdottomasti paras kaikista.
- Anonyymi
Koska valinta suoritetaan ja tulee tieto julki?
- Anonyymi
Kunna postista löytyi vaatimus uudesta patsaasta. Näkyvälle ja keskeiselle paikalle pitäisi saada patsas valtavasta jöötistä. Mukana oli 100 kuvaa erinäisistä jööteista. Kuulemma löytyy lisää kuvia jos tarvetta ilmenee.
- Anonyymi
Onko se mikä oli viikonloppuna nähtävillä?
- Anonyymi
Koska uusi kunnanjohtaja kerrotaan?
- Anonyymi
yksi jäi pois kisasta:
https://www.epressi.com/tiedotteet/kaupungit-ja-kunnat/sodankylan-kehitysjohtajaksi-valittiin-olli-hokkanen.html - Anonyymi
No kesäloma loppuu pian niin valinnat sanottava
- Anonyymi
Valinta on julkinen tehtävä.
- Anonyymi
Joko nämä uudet valitut ovat tehneet seuraavaksi 4 vuodeksi tämän Kunna-raamatun kuinka Kuntaa viedään eteenpäin. Joko tämä on näytetty näille tuleville ehdokkaille,
minkälainen tapa on kunnassa edetä seuraavat 4 vuotta.Moniko perääntyi tai teki vastaehdotuksia.Missä mättää kun työ-pesti ei luonnista.? - Anonyymi
Eikös Severinkangas valittu jo odottelen tässä vahvistusta......
- Anonyymi
Eikös valinta mennyt sillee: Kunta kuulutti työpestin.hakijoita tuli,joista kunta valitsi kolme ehdokasta.Ehdokkaiden tiedot ja taidot lähetetiin Konsuntointi Oy Arviointiin
tämän jälkeen Kunnanhalitus käsittelee asiaa/Valtuustoon asia menee myöhemmin.
Tämän pituinen tämä:Valinta on tehty ihan omien päätäjiemme toimesta. - Anonyymi
Jokos tuo valinta on tehty ja päätetty kunnassa?
- Anonyymi
Ei varmaan. Vastahan valtuutetut ovat palaamassa lomiltaan
- Anonyymi
Kyllä on tehty ! Toivottavasti myllyt alkavat pyörimään ja lisää niitä pian. niin k.järvellä on toivoa paremmasta.
- Anonyymi
Juuri näin. Tuhotaan vain tämä kaunis maalaismaisema.!!!!!!!!
- Anonyymi
Katson maalaismaisemaa ja ymmärrän,kuinka onnellinen saakaan olla hän, joka myllyt pyörimässä nähdä saa ja sähköä meille jakaa vaan, maalaismaisemaa en tahdo unohtaa,, ai8van kauheaa nähä noita ,ydinsäteilyvoimaloita, tietää,mitä sairauksia saavat aikaan vanhemmuuttaan vain pahenee.
- Anonyymi
Ne on paikallisia laitoksia. Ei rakenteellisesti ole tuhoamassa Suomen kaunista luontoa, niinkuin tuulimyllyt. Enemmän noilla tuulimyllyillä on ihmisille terveydellisiä haittavaikutuksia. Tuulimyllyjen haittavaikutukset ovat koko maan laajuisia ja rajojen ulkopuolellekin.
- Anonyymi
Mihinkä laitetaan AURINKOPANEELIT.!
- Anonyymi
Se leuhka nainenko nyt tulee kunnanjohtajaksi?
- AnonyymiUUSI
Nyt vihdoinkin tulee hyvä K,johtaja, saadaan myllyt pyörimään ja kunta nousuun ,hyvä K.järvi.
- AnonyymiUUSI
Kyyjärvi = Viper's Lake, karkaa kuin Kivijärven kunnanjohtaja:
https://yle.fi/a/74-20177144
Pakenee piilooon kukaan ei halua olla. - AnonyymiUUSI
On vaativaa lajia olla pikkupaikan kunnan johtjaja kun kaikkia säästöjä mitä valtio määrää tehtäväksi jne.
- AnonyymiUUSI
Silläpä just näitä myllyjä tarvittaisiin enemmän sähkö ja tulojen takia kunnalle , kantsis käyttää tätä Kiminkisen "maalaisjärkeä " hieman ajatusmallissa .
- AnonyymiUUSI
Mene sinä jauhamaan sähköä niillä ikenilläsi kun on jäänyt levy pahasti päälle. Eikö tuulivoimalat ole jo vanhanaikaisia kapistuksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706774
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323688- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest481366