Kaikki hyvä päättyy aikanaan. YLE Radio 1:n tutut kuuluttajat on irtisanottu ja on aika hyvästellä:
https://areena.yle.fi/1-74115421
Pitkäaikainen pääkuuluttaja, Pentti Fagerholmin "perillinen", Timo Teräsvuori poistui kanavalta tuon areenasta löytyvän ohjelmasarjan viimeisessä ohjelmassa.
Seuraavissa kuuntelijatutkimuksissa tullaan näkemään hurja pudotus kanavan kuuntelijoiden määrässä. Sen jälkeen onkin helppo tehdä säästöpäätös ja lopettaa koko kanava.
Kiitos Timo, Tuija, Jalmari ja Maaria! Teidän seurassa oli erityisen mukavaa kaikki nämä vuodet.
Suositun kuuluttajan jäähyväissanat - Radio 1
3
170
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, onko kuuluttajat todella irtisanottu vai pelkästään tuo työtehtävä Ylen Radio 1:ssä päättynyt.
- Anonyymi
Minä tiedän, sillä asiasta on kirjoitellut useampikin lehti kevättalven aikana.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011095065.html
Ja irtisanotut ovat itse kommentoineet omissa some-tileissään, että työvelvoite päättyy syksyllä. Sitä ennen työstävät jotain juonnettuja "Tästä levystä en luovu" -tyyppisiä ohjelmia sekä lomailevat ennen siirtymistään kuka minnekin. Hassulta kuulostaa, kun Radion Suomen kanavajuontajista ainakin Paula Jokimies ja Maija Salminen ovat jo kokeilleet siipiään Radio 1:n "juontajina". Kuuluttajien tilalle laitetaan juontajat, jotka ovat kokeneita soittamaan biisejä.
Lisäksi Radio 1:n lippulaivaohjelmia ollaan siirtämässä Radio Suomeen syksyllä, kun ohjelmakartta uudistuu. Lopulta kulttuurikanavalle jää vain klassinen musiikki ja sitten voidaan vetää johtopäätös. Yle Klassinen palvelee jo nyt klassisen musiikin kuuntelijoita, joten tehdään Radio 1:lle jo aiemmin tutun Yle Puheen kaltainen lopetuspäätös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän, sillä asiasta on kirjoitellut useampikin lehti kevättalven aikana.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011095065.html
Ja irtisanotut ovat itse kommentoineet omissa some-tileissään, että työvelvoite päättyy syksyllä. Sitä ennen työstävät jotain juonnettuja "Tästä levystä en luovu" -tyyppisiä ohjelmia sekä lomailevat ennen siirtymistään kuka minnekin. Hassulta kuulostaa, kun Radion Suomen kanavajuontajista ainakin Paula Jokimies ja Maija Salminen ovat jo kokeilleet siipiään Radio 1:n "juontajina". Kuuluttajien tilalle laitetaan juontajat, jotka ovat kokeneita soittamaan biisejä.
Lisäksi Radio 1:n lippulaivaohjelmia ollaan siirtämässä Radio Suomeen syksyllä, kun ohjelmakartta uudistuu. Lopulta kulttuurikanavalle jää vain klassinen musiikki ja sitten voidaan vetää johtopäätös. Yle Klassinen palvelee jo nyt klassisen musiikin kuuntelijoita, joten tehdään Radio 1:lle jo aiemmin tutun Yle Puheen kaltainen lopetuspäätös.Tuskinpa sentään irtisanotaan. Kaikesta päätellen Ylessä yt:t ovat sitä, että tehtävä muuttuu, mutta palkanmaksu jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244