Kun nuo sovellukset on asennettu televisioon tarpeellisin toimin (tietokoneen avulla) , kysyykö ne koskaan enää noihin palveluihin tekemiäni tunnuksia? Esim YLE-tunnusta? Vai voiko aina vaan alkaa suoraan katsomaan haluamaansa palvelua?
YLE Areena, Ruutu, MTV Katsomo
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siihen telkun sovellukseenkin pitää kirjautua, puhelimen avustuksella se onnistuu helpoiten, tietysti naputtelemalla kirjautumistunnukset ja salasanat luontuu myöskin.
- Anonyymi
Tietokoneella ei ainakaan Areenaan tarvitse kirjautua, sen kun alkaa katsomaan valitsemaansa ohjelmaa.
YLE-tunnuksen olen kyllä luonut, mutta ei ole pakko kirjautua katsoakseen ohjelmia tietokoneelta.
Ja saman tien kokeilin televisiolla, YLE Areena ei vaadi tunnusten näppäilyjä, kysyy vain, mikä profiili katselee. Onko se siellä jotenkin päällä koko ajan se kirjautuminen, kun profiili on valmiina tarjolla?
Reitittimestä oli virrat pois yön, joten sekään ei vaikuta asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokoneella ei ainakaan Areenaan tarvitse kirjautua, sen kun alkaa katsomaan valitsemaansa ohjelmaa.
YLE-tunnuksen olen kyllä luonut, mutta ei ole pakko kirjautua katsoakseen ohjelmia tietokoneelta.
Ja saman tien kokeilin televisiolla, YLE Areena ei vaadi tunnusten näppäilyjä, kysyy vain, mikä profiili katselee. Onko se siellä jotenkin päällä koko ajan se kirjautuminen, kun profiili on valmiina tarjolla?
Reitittimestä oli virrat pois yön, joten sekään ei vaikuta asiaan.YLE Areenaan kun menee tietokoneella, siellä yläreunassa lukee kirjaudu. Mutta ohjelmia kyllä voi katsoa ilman kirjautumistakin (YLE-tunnukset on luotu).
Mitä tuolla kirjautumisella sitten saavutetaan, jos katsoo ohjelmia kirjautuneena?
Televisio antaa myös katsoa Areenan ohjelmia ilman tunnusten syöttämisiä, kunhan se ensin on "liitetty" palveluun noiden YLE:n sekavien ohjeiden avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712264
- 171956
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1391840- 951402
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008