Tällä palstalla joku hörhö tekee typeriä avauksia ja vastailee sitten itselleen hamaan tulevaisuuteen.
Tällä palstalla joku hörhö tekee typeriä avauksia ja vastailee sitten itselleen hamaan tulevaisuutee
15
256
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat tuota pipipäätä joka "poistamassa" Windowsia koneelta varmaan tuhannetta kertaa.
- Anonyymi
Tarkoitat tuota pipipäätä joka "poistamassa" Windowsia koneelta varmaan tuhannetta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uuuh
- Anonyymi
Tarkoitetaan sinua!
- Anonyymi
ALAS PUTLERIN NATSIT
- Anonyymi
Tällä palstalla joku taas kirjoittaa kaikkea muuta.
- Anonyymi
On se kamalaa.
- Anonyymi
NO SE ON SE KOLLIM... JOKA SOTKEE S24:jää.
- Anonyymi
Meitä et hämää! Sinä se olet!
- Anonyymi
Mikähän Windows 11 tietokoneeseen on tullut kun se sammuu kesken käytön aivan arvaamatta. Lähtee kyllä uudelleen käyntiin kun painaa pitkään virtakytkintä. Käynnistyminen tosin kestää silloin normaalia pidempään. En ole vielä päässyt perille onko joku käyttötilanne jossa pimeneminen tapahtuu, mutta normaalissa nettisurfailussa se ainakin tapahtuu.
- Anonyymi
Kuluuhan se nuoruus silläkin tavalla
- Anonyymi
LOPETA HÄIRIKÖINTI!
- Anonyymi
Eikö sulla ole muuta elämää kuin kirjoitaa tanne paskajuttuja?
- Anonyymi
No nyt se vasta innostui sotkemaa palstoja!
- Anonyymi
Taitaa olla taas siltä jäänyt paksit dosettiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317806
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455360- 594832
- 763527
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1441714- 381672