Miksi ne uskikset saa vallata OP:n edustan penkit ja kukkaistutuksen alueen aivopesutoimintaansa? Tympii kulkea koko paikassa. Siinä voisi istuskella kauniilla säällä syömässä jädet, mutta nyt ei kiitos missään tapauksessa voi.
Nämä siinä porukalla patsastelee ja häiritsee kulkijoita.
Eikö meillä ole uskonnonvapaus, miksi saavat olla paraatipaikalla vai onko Pieskin peruja toi uskiksien suosiminen.
Uskikset vallanneet OP:n edustan
20
427
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa kun ovat siinä kertomassa rakkauden sanomaa. Aina tulee hyvä mieli kun saan keskustella heidän kanssaan. 😊
- Anonyymi
Käy rohkeasti keskustelemassa heidän kanssa ja totea itse että he ovat oikeassa. Liity heihin ja saat heti uusia ystäviä ja sisältöä elämääsi. Tiedä vaikka juuri sinä olet tulevaisuudessa heidän kanssa julistamassa valon sanomaa.
- Anonyymi
Ihanasti sanottu.
- Anonyymi
Miksi sinne pitäis mennä, jokainen saa valita oman tiensä.
- Anonyymi
Miksi vaeltaa pimeydessä kun vaihtoehtokin .. Valo ja iänkaikkisuus.
- Anonyymi
Siellä on pari kivannäköistä naista, niitä on kiva jututtaa. Missä Pirkko olet?
T: Keijo- Anonyymi
Voi Keijo. Muutin Lahteen jossa olen lähempänä palveluja. Muistan sinnuu jos vielä palajan.
Terkuin pikku Pirkkosi.
- Anonyymi
Hyvännäköisiä naisia kannattaa aina jututtaa. Tuli mieleen siitä nahkakonva ketjusta, että eikö se yksi konvalainen ollut sitä sakkia joka päivystää apteekin oven luona? Onko samaan porukkaa näiden OP:n luona päivystäjien kanssa? Jos on niin jollain heistä on antaa ensikäden tieto millainen nahkakonvajuhla oli joskus 90-luvun alkupuolella.
- Anonyymi
On kiva poiketa juttusille näitten Osuuspankin edessä olevien neitojen kanssa. Heillä on aina kaunista sanottavaa työttömällekin. Töitä kyllä tekisin jos täällä niitä olisi.
- Anonyymi
Ne on yhtä häiritseviä kun R-kioskin tupakkaporukka. Viisainta vaan hurauttaa autolla Erkontietä.
- Anonyymi
Onko siinä ärrällä siis joku jengi joka häiritsee?
- Anonyymi
Ei ole. Täällä vaan muutama pahoittaa mieltään turhasta. Kaikille on tilaa.
- Anonyymi
...Mä YMMÄRRÄN että olen vähän tällainen hämärätyyppi, mutta kato kun en koskaan ajatellut että se pitäisi olla jotain yleistietoa että olen insestin uhri ja vanhempani ovat minua hyväksikäyttäneet. Sori. No sori tosi paljon!!!
Anteeksi että salailin sitä.
Hyvä että asiat on nyt sitten julki, niin teidän ei enää tarvitse sadistisesti pahoinpidellä ja raiskata minua. Kiva ilmapiiri meillä täällä. Nyt meilla kaikilla on tosi mukavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä YMMÄRRÄN että olen vähän tällainen hämärätyyppi, mutta kato kun en koskaan ajatellut että se pitäisi olla jotain yleistietoa että olen insestin uhri ja vanhempani ovat minua hyväksikäyttäneet. Sori. No sori tosi paljon!!!
Anteeksi että salailin sitä.
Hyvä että asiat on nyt sitten julki, niin teidän ei enää tarvitse sadistisesti pahoinpidellä ja raiskata minua. Kiva ilmapiiri meillä täällä. Nyt meilla kaikilla on tosi mukavaa.Tulit taas tämänkin fiksun keskusteluketjun sotkemaan siihen kuulumattomilla höpinöillä. Voi taivas.
- Anonyymi
Olettaisin, että siinä ns.terassillakin olis mukavampi istuskella muualla kuin jalankulkijoiden ja autojen välissä. Tosin se tupakankatku sopii siihen pakokaasun sekaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit taas tämänkin fiksun keskusteluketjun sotkemaan siihen kuulumattomilla höpinöillä. Voi taivas.
Mikä nyt sitten on "häiritsevää" ja "asiaan kuulumatonta / asiaankuulumatonta"???
Ehkä teidän pitäisi laajentaa teidän käsitystä maailmasta, jos minunlaiset eivät muka ole osa todellisuutta.
Ja kun minä olen näistä puhunut, niin kyllä on "uskikset" ilmestyneet ovelleni että ainakin HE ITSE kokevat että nämä asiat jotenkin kuuluu heille. Sen että muutin Orimattilaan (vara-asuntoon), niin jehovat tuli ovelleni ja hassu juttu kävi, kun siinä aika tasan kuukauden päästä pääsin A-rapussa olleeseen varsinaiseen asuntooni, niin ne SAMAT jehovat tuli taas ovelleni. Minut nähdessään ne aidosti näyttivät hämmästyneitä :DDDDD Minä ihmettelin että TAASKO te ja samaa nekin selkeästi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit taas tämänkin fiksun keskusteluketjun sotkemaan siihen kuulumattomilla höpinöillä. Voi taivas.
Kohta lähtee vietit ja bannia tulee. Nämä huuhaa viestit pitää ilmiantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta lähtee vietit ja bannia tulee. Nämä huuhaa viestit pitää ilmiantaa.
Miksi olet niin huonolla tuulella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet niin huonolla tuulella?
...Ps. Te aina ja ikuisesti hoette ihan samaa viestiä. On hassua miten ette huomaa sitä. Eikö?
:DDD Te oikeasti olette tosi hassuja, kun te ette SELKEÄSTIKÄÄN edes ole Orimattilasta ja seuraa täältä juttuja. Te olette siis Orimattilan alakansiossa. Miten ihmeessä tänne päädyitte keskustelemaan näihinkin spesifistä asiasta ettekä lainkaan huomaa mitä täällä on ja mitä ei?
Eli... te hoette tuota samaa jatkuvasti tajuamatta että te hoette sitä samaa minulle kokoajan. Ei täällä ole muita ;P
- Anonyymi
Saarnaamistyö suoritetaan maailman ääriin ja sitten tulee loppu. Se on näitten passiivisten naama mutrulla olevien Osuuspankki- saarnaajien vastuulla että kaikkia ei tavoitettu. Veri tulee heidän päällensä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527