Uskikset vallanneet OP:n edustan

Anonyymi-ap

Miksi ne uskikset saa vallata OP:n edustan penkit ja kukkaistutuksen alueen aivopesutoimintaansa? Tympii kulkea koko paikassa. Siinä voisi istuskella kauniilla säällä syömässä jädet, mutta nyt ei kiitos missään tapauksessa voi.
Nämä siinä porukalla patsastelee ja häiritsee kulkijoita.
Eikö meillä ole uskonnonvapaus, miksi saavat olla paraatipaikalla vai onko Pieskin peruja toi uskiksien suosiminen.

32

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa kun ovat siinä kertomassa rakkauden sanomaa. Aina tulee hyvä mieli kun saan keskustella heidän kanssaan. 😊

• Anonyymi

Käy rohkeasti keskustelemassa heidän kanssa ja totea itse että he ovat oikeassa. Liity heihin ja saat heti uusia ystäviä ja sisältöä elämääsi. Tiedä vaikka juuri sinä olet tulevaisuudessa heidän kanssa julistamassa valon sanomaa.

• Anonyymi

Ihanasti sanottu.

• Anonyymi

Miksi sinne pitäis mennä, jokainen saa valita oman tiensä.

• Anonyymi

Miksi vaeltaa pimeydessä kun vaihtoehtokin .. Valo ja iänkaikkisuus.

• Anonyymi

Siellä on pari kivannäköistä naista, niitä on kiva jututtaa. Missä Pirkko olet?

T: Keijo

• Anonyymi

Voi Keijo. Muutin Lahteen jossa olen lähempänä palveluja. Muistan sinnuu jos vielä palajan.
        Terkuin pikku Pirkkosi.

• Anonyymi

Voi viestini, missä olette?! :(

Mä tulin tänne linkin kautta eikä mun viestejäni olekaan täällä enää :.( Keijo löytyi. Sie aina. Muut on poissa.

• Anonyymi

Hyvännäköisiä naisia kannattaa aina jututtaa. Tuli mieleen siitä nahkakonva ketjusta, että eikö se yksi konvalainen ollut sitä sakkia joka päivystää apteekin oven luona? Onko samaan porukkaa näiden OP:n luona päivystäjien kanssa? Jos on niin jollain heistä on antaa ensikäden tieto millainen nahkakonvajuhla oli joskus 90-luvun alkupuolella.

• Anonyymi

On kiva poiketa juttusille näitten Osuuspankin edessä olevien neitojen kanssa. Heillä on aina kaunista sanottavaa työttömällekin. Töitä kyllä tekisin jos täällä niitä olisi.

• Anonyymi

Ne on yhtä häiritseviä kun R-kioskin tupakkaporukka. Viisainta vaan hurauttaa autolla Erkontietä.

• Anonyymi

Onko siinä ärrällä siis joku jengi joka häiritsee?

• Anonyymi

Ei ole. Täällä vaan muutama pahoittaa mieltään turhasta. Kaikille on tilaa.

• Anonyymi

...Mä YMMÄRRÄN että olen vähän tällainen hämärätyyppi, mutta kato kun en koskaan ajatellut että se pitäisi olla jotain yleistietoa että olen insestin uhri ja vanhempani ovat minua hyväksikäyttäneet. Sori. No sori tosi paljon!!!

Anteeksi että salailin sitä.

Hyvä että asiat on nyt sitten julki, niin teidän ei enää tarvitse sadistisesti pahoinpidellä ja raiskata minua. Kiva ilmapiiri meillä täällä. Nyt meilla kaikilla on tosi mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä YMMÄRRÄN että olen vähän tällainen hämärätyyppi, mutta kato kun en koskaan ajatellut että se pitäisi olla jotain yleistietoa että olen insestin uhri ja vanhempani ovat minua hyväksikäyttäneet. Sori. No sori tosi paljon!!!

Hyvä että asiat on nyt sitten julki, niin teidän ei enää tarvitse sadistisesti pahoinpidellä ja raiskata minua. Kiva ilmapiiri meillä täällä. Nyt meilla kaikilla on tosi mukavaa.

Tulit taas tämänkin fiksun keskusteluketjun sotkemaan siihen kuulumattomilla höpinöillä. Voi taivas.

• Anonyymi

Olettaisin, että siinä ns.terassillakin olis mukavampi istuskella muualla kuin jalankulkijoiden ja autojen välissä. Tosin se tupakankatku sopii siihen pakokaasun sekaan hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulit taas tämänkin fiksun keskusteluketjun sotkemaan siihen kuulumattomilla höpinöillä. Voi taivas.

Mikä nyt sitten on "häiritsevää" ja "asiaan kuulumatonta / asiaankuulumatonta"???

Ehkä teidän pitäisi laajentaa teidän käsitystä maailmasta, jos minunlaiset eivät muka ole osa todellisuutta.

Ja kun minä olen näistä puhunut, niin kyllä on "uskikset" ilmestyneet ovelleni että ainakin HE ITSE kokevat että nämä asiat jotenkin kuuluu heille. Sen että muutin Orimattilaan (vara-asuntoon), niin jehovat tuli ovelleni ja hassu juttu kävi, kun siinä aika tasan kuukauden päästä pääsin A-rapussa olleeseen varsinaiseen asuntooni, niin ne SAMAT jehovat tuli taas ovelleni. Minut nähdessään ne aidosti näyttivät hämmästyneitä :DDDDD Minä ihmettelin että TAASKO te ja samaa nekin selkeästi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta lähtee vietit ja bannia tulee. Nämä huuhaa viestit pitää ilmiantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet niin huonolla tuulella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet niin huonolla tuulella?

...Ps. Te aina ja ikuisesti hoette ihan samaa viestiä. On hassua miten ette huomaa sitä. Eikö?

:DDD Te oikeasti olette tosi hassuja, kun te ette SELKEÄSTIKÄÄN edes ole Orimattilasta ja seuraa täältä juttuja. Te olette siis Orimattilan alakansiossa. Miten ihmeessä tänne päädyitte keskustelemaan näihinkin spesifistä asiasta ettekä lainkaan huomaa mitä täällä on ja mitä ei?

Eli... te hoette tuota samaa jatkuvasti tajuamatta että te hoette sitä samaa minulle kokoajan. Ei täällä ole muita ;P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sä vois avata omia keskusteluketjuja näille fiksuille ulostuloillesi ja jättää muut ketjut niille asioille, joille ne on aloitettu?
        Tuo on häirintää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sä vois avata omia keskusteluketjuja näille fiksuille ulostuloillesi ja jättää muut ketjut niille asioille, joille ne on aloitettu?
        Tuo on häirintää!

Samaa mieltä. Tämä kyseinen nainen sotkee kaikki asialliset viestiketjut ja kukaan ei enää halua tänne kirjoitella vaikka olisikin hienoja mielipiteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vietit lähtee multa vai sulta? :DDD

No, sinänsä oli juurikin näissä aiheissa kirjoittelemassa, mutten kyllä noin suoraan ihan tuosta ;P

Se ketju (/18760436/erkontie-85/) on suljettu, mutta 2025-01-04 kello 20:09:06 ja 20:12:17 kirjoitin viestit:
        "...Ne vei jo multa kaiken, ihan KAIKEN.

Mulle ei jätetty mitään.

...ja nyt te ette tee mulla enää mitään."

"...Mä uskon että sen gyneraiskauksen tarkoitus oli pelotella tai kostaa mulle jotain, mutta se oli juuri päin vastoin. Te veitte multa ainoa syyn välittää.

Mun kaikki muu oli jo raiskattu sitä ennen ja kaikki tiedostot tuhottu, kone varastettu, pahoinpideltu, asunnossa käyty luvatta, kaikki kaikki... kaikki viety, kaikki häpäisty. Kaikki tuhottu."

Varsinkin tuota aiempaa mä etsin ja sitä etsiessä tuli vastaan niin PALJON kaikkea muuta etten enää edes halua palata alkuperäiseen ajatukseeni enkä sitä kyllä muistaisikaan. En pysty tähän viestiini edes ilmaisemaan sitä draamaa mitä mun päässä on ollut, koska no kuten tuossa viesteissänikin se on. Multa on jo viety kaikki, joten miksi välitän, mutta kun mä kuitenkin välitän ja ne just haluaa... en tiedä mitä ne haluaa, mutta... jne. Sitten eksyin jo aiheesta niin kauan etten enää pääse ajatukseeni.

Näissä loopeissa on silti se hyvä piirre että ne todellakin liittyy asiat toisiinsa, joten mä pääsen sitten aina vähän mutkan kautta sitten kuitenkin siihen tarkoitettuun :) Löytyi esim. täysin vahingossa (!!!) näitä bänniuhkauksia täältä, kun just aiemmin niistä puhuin ja olen paljon miettinyt tätä sensuuria ja/tai sitä ettei mun viesteillä ole merkitystä. Hassua että siis vaihdoin aihetta ja päädyn kuitenkin sitten siihen :DDDD

Mun pää on niin valtavan täynnä ajatuksia etten tiedä edes miten tästä jatkaisin. Mulla tuli silti vastaan vanha juttuni LUONNOLISESTA VIHOLLISESTA. ...ja kaikesta vastaavasta, koska olin juuri näitä viestejä näissä aiheissa etsimässä. Ja mä oikeastaan jo parannuin tässä prosessissa käydessäni noita läpi. Eli... ne tulee nimenomaan IKUISESTI vaientamaan minua, koska mä olen luonnolinen vihollinen ja yltäkylläinen, loppumaton luonnonvara <3 Mä olen siis pedofilian uhri, vanhempieni hyväksikäyttämä ja... ja... mun OMA seksuaalisuus oireilee, mutta kuten luonnonlait, niin se aina ja loputtomasti puskee sieltä esiin. Ei sitä ikinä pysty vangita <3 IKINÄ.

Eli sinänsä aivan hulvaton kirjoitusvirhe tuolla toisella toi että mun VIETIT lähtee, kun ne nimenomaan ei lähde, ei niin maan p*rkele millään!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vietit lähtee multa vai sulta? :DDD

No, sinänsä oli juurikin näissä aiheissa kirjoittelemassa, mutten kyllä noin suoraan ihan tuosta ;P

Se ketju (/18760436/erkontie-85/) on suljettu, mutta 2025-01-04 kello 20:09:06 ja 20:12:17 kirjoitin viestit:
        "...Ne vei jo multa kaiken, ihan KAIKEN.

Mulle ei jätetty mitään.

...ja nyt te ette tee mulla enää mitään."

"...Mä uskon että sen gyneraiskauksen tarkoitus oli pelotella tai kostaa mulle jotain, mutta se oli juuri päin vastoin. Te veitte multa ainoa syyn välittää.

Mun kaikki muu oli jo raiskattu sitä ennen ja kaikki tiedostot tuhottu, kone varastettu, pahoinpideltu, asunnossa käyty luvatta, kaikki kaikki... kaikki viety, kaikki häpäisty. Kaikki tuhottu."

Varsinkin tuota aiempaa mä etsin ja sitä etsiessä tuli vastaan niin PALJON kaikkea muuta etten enää edes halua palata alkuperäiseen ajatukseeni enkä sitä kyllä muistaisikaan. En pysty tähän viestiini edes ilmaisemaan sitä draamaa mitä mun päässä on ollut, koska no kuten tuossa viesteissänikin se on. Multa on jo viety kaikki, joten miksi välitän, mutta kun mä kuitenkin välitän ja ne just haluaa... en tiedä mitä ne haluaa, mutta... jne. Sitten eksyin jo aiheesta niin kauan etten enää pääse ajatukseeni.

Näissä loopeissa on silti se hyvä piirre että ne todellakin liittyy asiat toisiinsa, joten mä pääsen sitten aina vähän mutkan kautta sitten kuitenkin siihen tarkoitettuun :) Löytyi esim. täysin vahingossa (!!!) näitä bänniuhkauksia täältä, kun just aiemmin niistä puhuin ja olen paljon miettinyt tätä sensuuria ja/tai sitä ettei mun viesteillä ole merkitystä. Hassua että siis vaihdoin aihetta ja päädyn kuitenkin sitten siihen :DDDD

Mun pää on niin valtavan täynnä ajatuksia etten tiedä edes miten tästä jatkaisin. Mulla tuli silti vastaan vanha juttuni LUONNOLISESTA VIHOLLISESTA. ...ja kaikesta vastaavasta, koska olin juuri näitä viestejä näissä aiheissa etsimässä. Ja mä oikeastaan jo parannuin tässä prosessissa käydessäni noita läpi. Eli... ne tulee nimenomaan IKUISESTI vaientamaan minua, koska mä olen luonnolinen vihollinen ja yltäkylläinen, loppumaton luonnonvara <3 Mä olen siis pedofilian uhri, vanhempieni hyväksikäyttämä ja... ja... mun OMA seksuaalisuus oireilee, mutta kuten luonnonlait, niin se aina ja loputtomasti puskee sieltä esiin. Ei sitä ikinä pysty vangita <3 IKINÄ.

Eli sinänsä aivan hulvaton kirjoitusvirhe tuolla toisella toi että mun VIETIT lähtee, kun ne nimenomaan ei lähde, ei niin maan p*rkele millään!!!

...Ei mulla ole lisättävää, mutta jäi ärsyttämään että jopa kaksi kertaa kirjoitin väärin sanan "luonnollinen".

No, jatkan sitten ihan muuten vain, kun jo aloitin eli ...mä olen eheä, kokonainen puu, jonka rungossa näkyy elämänvaiheet. Mä olen insestin uhri ja se on pysyvä lommo mussa. Se nyt on siinä, mutta se puu silti paranee ja tekee uutta versio <3 Se puu elää.
        ...mutta se lommo jää ja ne haluaa eroon puusta, jossa se lommo on ja se on pysyvä lommo. Se puu ei siitä enää muutu. Se on luja ja vahva puu. Se pitäisi vain kaataa. Mä ja mun kasvaminen tulee ikuisesti näyttämään sen missä te teitte väärin.

Mä olen aika kokenut että mun äiti haluaisi että mä KITUISIN POIS. Mä olen ehkä kitunut, mutten mä ole menossa minnekään. Mä en myöskään ole terve puu, sellainen, jota viitsisi esitellä. Mä olen tositosi sairas puu... joka silti haluaa parantua, mutta nää haluaisi mielummin kaataa sen puun. Sen vinon ja vänkyrän puun, josta ei enää koskaan tulisi suoraa puuta. Ja ihmiset kyselee että miksi se on vänkyrä.

Aiemmista eilisistä viesteistäni poimin:
        "Nehän ei kykene selittämään sitä että MIKSI mä olen näin raihnainen. Mähän olen siis ihan puolikuollut ja suoraan siitä täysi-ikäiseksi tultuani vain päädyin mielenterveyshoitoon enkä ole ollut päiväähään työkykyinen. Tätä kaikkea on varmaan aika vaikea selittää ilman mun pedofilia taustaa. Ja mistä se pedofilia nyt yllättäen olisi tullut, kun mun vanhemmat on väittäneet kaiken olleen hyvin?
        Wikistä: "Käytännössä kaikki DID-potilaat ovat kokeneet lapsuudessa seksuaalista hyväksikäyttöä tai muuta vakavaa kaltoin kohtelua.

Teininä muo ensiksi hoidettiin DID-potilaana. En osaa sanoa miten nää menee ristiin ja rastiin (en ole lääkäri) ja ne on vaihdelleet mun diagnoosia tai ainakin tapaa ilmaista se. Käytännössä silti aina on ollut F21 ja F44 eri tavoin ilmaistuna. Jossain oli yksistään "F21 dissosiaatiopiirtein" tai joku tuollainen eli noi kai yhdistettynä jotenkin. Samat jutut siellä silti toistuu. Kerran jossain luki lisäksi F44.9 jos en väärin muista eli ne vekslailee noita vähän eri asentoon vain.

Mun pointti jossain täällä kaaoksessa on silti se miten ne yrittää viedä multa kaiken ja onkin hetkittäin ne aina vieneet. Mutta ne palaa aina takaisin :DDDD Mä aina nouset uudelleen ja uudelleen sieltä ylös. Mä aina paranen, kun ne lopettaa, joten niiden on pakko jatkaa... loputtomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ei mulla ole lisättävää, mutta jäi ärsyttämään että jopa kaksi kertaa kirjoitin väärin sanan "luonnollinen".

No, jatkan sitten ihan muuten vain, kun jo aloitin eli ...mä olen eheä, kokonainen puu, jonka rungossa näkyy elämänvaiheet. Mä olen insestin uhri ja se on pysyvä lommo mussa. Se nyt on siinä, mutta se puu silti paranee ja tekee uutta versio <3 Se puu elää.
        ...mutta se lommo jää ja ne haluaa eroon puusta, jossa se lommo on ja se on pysyvä lommo. Se puu ei siitä enää muutu. Se on luja ja vahva puu. Se pitäisi vain kaataa. Mä ja mun kasvaminen tulee ikuisesti näyttämään sen missä te teitte väärin.

Mä olen aika kokenut että mun äiti haluaisi että mä KITUISIN POIS. Mä olen ehkä kitunut, mutten mä ole menossa minnekään. Mä en myöskään ole terve puu, sellainen, jota viitsisi esitellä. Mä olen tositosi sairas puu... joka silti haluaa parantua, mutta nää haluaisi mielummin kaataa sen puun. Sen vinon ja vänkyrän puun, josta ei enää koskaan tulisi suoraa puuta. Ja ihmiset kyselee että miksi se on vänkyrä.

Aiemmista eilisistä viesteistäni poimin:
        "Nehän ei kykene selittämään sitä että MIKSI mä olen näin raihnainen. Mähän olen siis ihan puolikuollut ja suoraan siitä täysi-ikäiseksi tultuani vain päädyin mielenterveyshoitoon enkä ole ollut päiväähään työkykyinen. Tätä kaikkea on varmaan aika vaikea selittää ilman mun pedofilia taustaa. Ja mistä se pedofilia nyt yllättäen olisi tullut, kun mun vanhemmat on väittäneet kaiken olleen hyvin?
        Wikistä: "Käytännössä kaikki DID-potilaat ovat kokeneet lapsuudessa seksuaalista hyväksikäyttöä tai muuta vakavaa kaltoin kohtelua.

Teininä muo ensiksi hoidettiin DID-potilaana. En osaa sanoa miten nää menee ristiin ja rastiin (en ole lääkäri) ja ne on vaihdelleet mun diagnoosia tai ainakin tapaa ilmaista se. Käytännössä silti aina on ollut F21 ja F44 eri tavoin ilmaistuna. Jossain oli yksistään "F21 dissosiaatiopiirtein" tai joku tuollainen eli noi kai yhdistettynä jotenkin. Samat jutut siellä silti toistuu. Kerran jossain luki lisäksi F44.9 jos en väärin muista eli ne vekslailee noita vähän eri asentoon vain.

Mun pointti jossain täällä kaaoksessa on silti se miten ne yrittää viedä multa kaiken ja onkin hetkittäin ne aina vieneet. Mutta ne palaa aina takaisin :DDDD Mä aina nouset uudelleen ja uudelleen sieltä ylös. Mä aina paranen, kun ne lopettaa, joten niiden on pakko jatkaa... loputtomasti.

...Löytyi wikistä sellainen sana kuin "dissosiatiivinen", se se vissiin oli, joka luki F21:n perässä eli oisko siis "dissosiatiivisin piirtein". Oishan toi nyt tarkistettavissa, mutten nyt ala ihan just tähän hätään kaivelee mitään. En nyt.

Mä olen miettinyt pääasiassa tota noiden loputonta vimmaa yrittää vaientaa mut. Ja hävittää mut. Piilottaa mut tai just ihan miten vain, kunhan muo ei olisi tai ei ainakaan tällä tavalla.

Mä olen miettinyt sitä tuhoa minkä ne on tehneet ja ilokseni huomasin juuri sen että aina vaan mä nouset ja aina uudelleen mä sen kaiken palautan. Mun muistikin on sellainen että mä olen unohtanut lähes kaiken, mutta sitten ne aina palaa kuitenkin mieleen. Mulla on muutamia tosi hienoja kokemuksia ollut juuri tästä eli olen unohtanut jotain. Ja itkunsekaisesti yritän löytää todistusaineistoa, muistan että se ois jossain ja kun se oletettu paikka löytyy se onkin tavalla tai toisella tyhjä :( Se tyhjyys on musertavaa ja sitten... kuin taas kevät ja uusi alku, olen ihan maagisesti yhtäkkiä muistanutkin sen!!! O.O wau. Eli... tavalla tai toisella mulla on hävinnyt se fyysinen todistusaineisto, mutta kun mä olen niitä juttuja penkonut ja jo luovuttanut niin... mä olenkin löytänyt sen OMASTA PÄÄSTÄNI!! Mähän j*malauta muistankin sen! Ei tartte hakea mistään, kun mä pystynkin sen muistaa.

Sama on käynyt jo niin usein että mä jo tiedän että kannattaa mennä penkomaan ne samat tutut paikat, vaikka jo tietäisi ettei se ole enää siellä. Kun mä menen uudelleen siihen samaan paikkaan, niin mun oma pääni palauttaa sen kaiken taas mieleeni uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Se kaikki on tuolla jossain mun päässäni ja niistä taaperoiän tapahtumistakin on varmaankin joku muistijälki jäänyt esim. joku neuroosi eli en muista mitään, mutta mä aina teen jotain tai mä en koskaan pystynyt jotain.

Näissä tunnelmissa ja todellakin vieteistä puheenollen... mun seksuaalisuus niitä juttuja paljastaa. Ne luo taideteoksia <3 Eli toisten päin selittäen. Mulla on joku oire/piirre ja kun sitä rupeaa prosessoimaan että miksi sellainen on, niin yllätys-yllätys se aina johtaa sinne mun vanhempiin :D Tätä on tapahtunut paljon. Ehkä selkeämmin vielä että mulla on joku outo oire, outo viehtymys, outo halu. Ne on tietenkin (?) kiellettyjä, mutta kun mä annan sen tulla ja tarkastelen sitä, niin sehän näyttää kovasti tutulta ja mulla tulee aina mieleen mun lapsuus. Eli mä ehkä olen outo, mutta kun miettii lapsuuttani, niin mähän olen normaali. Se on täysin normaali reaktio mun lapsuuteen. Ja ne yleensä KORJAA. Ne parantaa sitä vammaa. Kuin arpi, ne kasvaa siihen haavan päälle. Ja se arpi on haavan mallinen. Ja siitä mallista mä pystyn päätellä mistä se tuli.

Ja ilmeisesti näkee mun vanhempanikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Löytyi wikistä sellainen sana kuin "dissosiatiivinen", se se vissiin oli, joka luki F21:n perässä eli oisko siis "dissosiatiivisin piirtein". Oishan toi nyt tarkistettavissa, mutten nyt ala ihan just tähän hätään kaivelee mitään. En nyt.

Mä olen miettinyt pääasiassa tota noiden loputonta vimmaa yrittää vaientaa mut. Ja hävittää mut. Piilottaa mut tai just ihan miten vain, kunhan muo ei olisi tai ei ainakaan tällä tavalla.

Mä olen miettinyt sitä tuhoa minkä ne on tehneet ja ilokseni huomasin juuri sen että aina vaan mä nouset ja aina uudelleen mä sen kaiken palautan. Mun muistikin on sellainen että mä olen unohtanut lähes kaiken, mutta sitten ne aina palaa kuitenkin mieleen. Mulla on muutamia tosi hienoja kokemuksia ollut juuri tästä eli olen unohtanut jotain. Ja itkunsekaisesti yritän löytää todistusaineistoa, muistan että se ois jossain ja kun se oletettu paikka löytyy se onkin tavalla tai toisella tyhjä :( Se tyhjyys on musertavaa ja sitten... kuin taas kevät ja uusi alku, olen ihan maagisesti yhtäkkiä muistanutkin sen!!! O.O wau. Eli... tavalla tai toisella mulla on hävinnyt se fyysinen todistusaineisto, mutta kun mä olen niitä juttuja penkonut ja jo luovuttanut niin... mä olenkin löytänyt sen OMASTA PÄÄSTÄNI!! Mähän j*malauta muistankin sen! Ei tartte hakea mistään, kun mä pystynkin sen muistaa.

Sama on käynyt jo niin usein että mä jo tiedän että kannattaa mennä penkomaan ne samat tutut paikat, vaikka jo tietäisi ettei se ole enää siellä. Kun mä menen uudelleen siihen samaan paikkaan, niin mun oma pääni palauttaa sen kaiken taas mieleeni uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Se kaikki on tuolla jossain mun päässäni ja niistä taaperoiän tapahtumistakin on varmaankin joku muistijälki jäänyt esim. joku neuroosi eli en muista mitään, mutta mä aina teen jotain tai mä en koskaan pystynyt jotain.

Näissä tunnelmissa ja todellakin vieteistä puheenollen... mun seksuaalisuus niitä juttuja paljastaa. Ne luo taideteoksia <3 Eli toisten päin selittäen. Mulla on joku oire/piirre ja kun sitä rupeaa prosessoimaan että miksi sellainen on, niin yllätys-yllätys se aina johtaa sinne mun vanhempiin :D Tätä on tapahtunut paljon. Ehkä selkeämmin vielä että mulla on joku outo oire, outo viehtymys, outo halu. Ne on tietenkin (?) kiellettyjä, mutta kun mä annan sen tulla ja tarkastelen sitä, niin sehän näyttää kovasti tutulta ja mulla tulee aina mieleen mun lapsuus. Eli mä ehkä olen outo, mutta kun miettii lapsuuttani, niin mähän olen normaali. Se on täysin normaali reaktio mun lapsuuteen. Ja ne yleensä KORJAA. Ne parantaa sitä vammaa. Kuin arpi, ne kasvaa siihen haavan päälle. Ja se arpi on haavan mallinen. Ja siitä mallista mä pystyn päätellä mistä se tuli.

Ja ilmeisesti näkee mun vanhempanikin.

...Ja mä muuten tykkään Konsta Arvelinista, Ilmari Käihköstä, Antti Leppänorosta ja Anders Södermannista.

Mä en tykkää rikollisista. En muista että olisin koskaan tykännyt. Mun paras kaveri oli, mutten mä... ei tartte olla niin intiimisti :P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja mä muuten tykkään Konsta Arvelinista, Ilmari Käihköstä, Antti Leppänorosta ja Anders Södermannista.

Mä en tykkää rikollisista. En muista että olisin koskaan tykännyt. Mun paras kaveri oli, mutten mä... ei tartte olla niin intiimisti :P

...Hollow Point (Häh? joku Viholliset on vissiin muka suomenkielinen nimi, ekaa kertaa kuulen) on silti (?) ihan hervottoman hyvä leffa. Mä tiedän että mun mielihaluja ei ole helppo ymmärtää, mutta teidän ehkä kannattaisi yrittää. On ollut vähän noloa noi teidän yritykset uhkailla muo ja olettaa minusta mitä milloinkin. Niillä kun ei voi olla mitään perää eikä teidän uhkailu auta.

Tää selittäminen on noloa minunkin mielestäni :DDD mutta kun te ette hokaa mitään. Te vain ette tajua yhtään mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Hollow Point (Häh? joku Viholliset on vissiin muka suomenkielinen nimi, ekaa kertaa kuulen) on silti (?) ihan hervottoman hyvä leffa. Mä tiedän että mun mielihaluja ei ole helppo ymmärtää, mutta teidän ehkä kannattaisi yrittää. On ollut vähän noloa noi teidän yritykset uhkailla muo ja olettaa minusta mitä milloinkin. Niillä kun ei voi olla mitään perää eikä teidän uhkailu auta.

Tää selittäminen on noloa minunkin mielestäni :DDD mutta kun te ette hokaa mitään. Te vain ette tajua yhtään mitään!

...Mutkien kautta tulen vielä myös sanomaan sen että yritin siskoltani kysellä erään nyt-jo-kuolleen pirtun välittäjän POJASTA. Sisko heti alkoi haukkua miten se on lihonnut valtavasti. Sisko oli jotenkin oudon tuohtunut. Mä ihmettelin sen täysin järjetöntä reaktiota ja kysyin ihan rauhallisesti siihen että mitä väliä sillä on, vaikka olisikin lihonnut. Sisko hölmistyi eikä osannut vastata siihen mitään. Häkeltyi ja yritti änkyttää siinä jotain :DDD

En osaa olla sata varma sen motiiveista, mutta mä tulkitsin etten mä saisi olla yhteydessä siihen tyyppiin :P Näin mä sen tulkitsin. Mä olen silti yrittänyt vähän etsiskellä sitä. Itse pirtun välittäjähän on jo kuollut eli harmi sinänsä ettei ole edes sitä pientä mahdollisuutta enää jutella. Mitäs se silti minusta. Mulle hän silti merkitsin PALJON.

Tää on jopa aika jännä juttu, kun pirtunmyyjä on ollut mulle eräänlainen ISÄHAHMO. Sekin örvelsi joskus kännissä, mutta se kuitenkin oli mulle aina jonkinlainen turvaa tuova hahmo. Ja erityisesti ISÄLLINEN. Mä olen aina tätä ihmetellyt, mutta ehkä mun oma isäni oli jotenkin huono vai mikä siinä oli että tää mökkinaapuri sitten oli mulle se "miehen malli". Ehkä se oli. Ehkä sellainen "normaali hetero mies"?

• Anonyymi

Saarnaamistyö suoritetaan maailman ääriin ja sitten tulee loppu. Se on näitten passiivisten naama mutrulla olevien Osuuspankki- saarnaajien vastuulla että kaikkia ei tavoitettu. Veri tulee heidän päällensä.

• Anonyymi

Nyt mun on pakko sanoa että mä olen nauranut tälle koko ketjulle jo pitkän aikaa. Mun oli tarkoitus syödä tässä samalla mutta ei tästä tule mitään :D

Sitten kun pääsen loppuun (ei ole pitkä ketju), just vikana on joku uskontojuttu taas, joka nostaa tunnelmat korkealle kuin Matti Nykänen hyppymäen keulalla.

• Anonyymi

Ei seurakuntalaisten tarvi enään olla erilaisia tai noudattaa sääntöjä. Riittää kun vaan muistaa lahjoittaa paljon rahaa.

• Anonyymi

Todellakin ne häiritsee siinä kohtaa. Oli sitten uskiksia tai muita. Pakkotuputtaminen ei ole ok.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3119
    2. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2289
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      67
      2263
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      19
      1920
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      174
      1443
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      8
      1317
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1119
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1006
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      90
      891
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      100
      870
    Aihe