mikä ero päläpättävien eläkeläisten ja huutavien lasten välillä?

Anonyymi-ap

kirjastossa runsaat maan eläkeläiset ottavat valtuuksia itselleen kun ovat ainoat kuninkaat koko maassa kun kieltäneet lapsilta puhumisen ja aloittaneet itse päläpättämisen

he voivat päläpättää eri tiloissa kuten kirjastoissa, jossa on mukava keskustella kaikessa hiljaisuudessaan

puhelimella on myös usein yleisesti kiva puhua siellä missä on hiljaista eikä siellä missä on melua, joka häiritsee keskustelua

kun kuuntelee eläkeläisten juttujen sisältöä, niin eipä ole tyhmempää kuullutkaan

ei tee mieli tietää

kun verrataan siis eläkeläisten päläpätystä lasten kirkuntaan, niin ei paljon ole eroa

jos lapsissa ärsyttää korkea oktaavi vanhalle korvalle yhdistettynä kommunikoimisen tyhmyyteen
niin eläkeläisissä ärsyttää toisinpäin liian matala oktaavi nuorelle korvalle ja jonka lyömäaseena on liian painavaa sanottavaa joka vääntää sisuksia totuudella, että ei kykene kuuntelemaan

pitääkö kertoa kirjaston hoitajalle siitä kuinka häiritseviä ovat eläkeläiset!
saako valittavista eläkeläisistä valittaa?

toisaalta tuoreessa muistissa on vielä kirjaston häiritsevä henkilökunta, joka tyhjässä kirjaston tilassa, jossa olen yksin - ja sellaisiakin hetkiä on tullut, alkaneet rupatella niitä näitä keskenään ja hoitamaan asioitaa ääneen, että en voinut istua rauhassa hiljaisessa kirjastossa enää

todettu siis että jos eivät lapset kirku, niin eläkeläiset madaltaa ja kun eivät eläkeläiset niin kirjastonhoitajat hoitavat asioitaan ääneen

1

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni eläkkellä olevat "IHANAT MUMMOT"ovat aivan liian hiljaisia,suorastaan arkoja-bussissa kuiskaillen puhuvat.Suosittelen menemään julkisilla bussilla,niin huomaat,tai voisit jopa kuulla,onko lapsilta puhuminen kielletty.ME BOOMERIT VASTA AVAILLAAN ÄÄNTÄ...PIAN JO LAULESKELLAAN!Että semmosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      251
      2541
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1581
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1489
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      374
      1334
    5. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      16
      1221
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      25
      1147
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      180
      974
    8. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      876
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      833
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      62
      831
    Aihe