mikä ero päläpättävien eläkeläisten ja huutavien lasten välillä?

Anonyymi-ap

kirjastossa runsaat maan eläkeläiset ottavat valtuuksia itselleen kun ovat ainoat kuninkaat koko maassa kun kieltäneet lapsilta puhumisen ja aloittaneet itse päläpättämisen

he voivat päläpättää eri tiloissa kuten kirjastoissa, jossa on mukava keskustella kaikessa hiljaisuudessaan

puhelimella on myös usein yleisesti kiva puhua siellä missä on hiljaista eikä siellä missä on melua, joka häiritsee keskustelua

kun kuuntelee eläkeläisten juttujen sisältöä, niin eipä ole tyhmempää kuullutkaan

ei tee mieli tietää

kun verrataan siis eläkeläisten päläpätystä lasten kirkuntaan, niin ei paljon ole eroa

jos lapsissa ärsyttää korkea oktaavi vanhalle korvalle yhdistettynä kommunikoimisen tyhmyyteen
niin eläkeläisissä ärsyttää toisinpäin liian matala oktaavi nuorelle korvalle ja jonka lyömäaseena on liian painavaa sanottavaa joka vääntää sisuksia totuudella, että ei kykene kuuntelemaan

pitääkö kertoa kirjaston hoitajalle siitä kuinka häiritseviä ovat eläkeläiset!
saako valittavista eläkeläisistä valittaa?

toisaalta tuoreessa muistissa on vielä kirjaston häiritsevä henkilökunta, joka tyhjässä kirjaston tilassa, jossa olen yksin - ja sellaisiakin hetkiä on tullut, alkaneet rupatella niitä näitä keskenään ja hoitamaan asioitaa ääneen, että en voinut istua rauhassa hiljaisessa kirjastossa enää

todettu siis että jos eivät lapset kirku, niin eläkeläiset madaltaa ja kun eivät eläkeläiset niin kirjastonhoitajat hoitavat asioitaan ääneen

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni eläkkellä olevat "IHANAT MUMMOT"ovat aivan liian hiljaisia,suorastaan arkoja-bussissa kuiskaillen puhuvat.Suosittelen menemään julkisilla bussilla,niin huomaat,tai voisit jopa kuulla,onko lapsilta puhuminen kielletty.ME BOOMERIT VASTA AVAILLAAN ÄÄNTÄ...PIAN JO LAULESKELLAAN!Että semmosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe