Hei! Olen 15-vuotias sukupuoli ja seksuaali vähemmistöön kuuluva henkilö. Minua on koisattu aina eri syistä. Yläasteen alkaessa (lähes 3v sitten) tulin ulos seksuaalisuudestani ja sukupuolestani jsota kiusaaminen vain paheni. Sampihin aikoihin sain diagnooain anoreksiasta ja vakavasta masennuksesta. En kestänyt enään. Aloitin itseni satuttamisen. Palovammoja, viiltojälkiä, mustelmia.. En vain kestänyt, enää vuosi tässä koulussa. Käyn terapiassa ja psykiatrilla, syön masennus lääkkeitä ja yritän syödä. Mikään ei tunnu toimivan,, paitsi itsensä satuttaminen.
Itsetuhoisuus
3
315
Vastaukset
- Anonyymi
Älä satuta itseäsi pliis...
- Anonyymi
Moi! Mä oon myös kohta 15v täyttävä transpoika ÄLÄ SATUTA ITTEÄSI PLIIS! Ite en oo tullu kaapista ulos niin hankalaa itelläni kun oon tällänen pelkuri että uskalla kertoa totuutta itsestäni. et muista et sä oot tosi rohkee ku uskallat olla oma ittes ja kun välillä edes kerran onnistut olemaan satuttamatta itseäsi nii se on jo yksi askel! Oothan sä puhunu kiusaamisesta jollekki opelle (mä tiiän et saattaa tuntuu ettei ne tee mitään mut yritä viel)? Jos haluisit keskustella mun kaa nii keskustelisin mielellään sun kaa vaik spostilla kun mulla ei oo oikeen kavereita niin vaikka meistä tulisi kavereita jos haluut;) asun ite varsinais suomessa mut eikai haittaa vaikka asuisitkin kaukana.
T 14vTboy - Anonyymi
Satuta kiusaajia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142003Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831534Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1491362Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49892Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126800