Onko kukaan ajatellut, että miten paljon eri sivustoilla on nykyään näitä seuraimia mille jaetaan tietoa siitä, millä nettisivulla kukakin käyttäjä on vieraillut? Miksi tällainen juttu on olemassa ja voitaisiinko siitä luopua? Tarvittaisiin yleistä keskustelua tästä aiheesta sellaisella yleiskielellä, että ei tarvitse olla mikään atk-guru. Se on huono asia, että tietoturva, internetin turvallinen käyttö ym jätetään helposti pois yleisistä uutisaiheista. Varmaan sen takia että ei siitä enää kukaan mitään ymmärrä. Tai niin meille uskotellaan! Sillä varjolla voi sitten kuka tahansa bittihirmu seurata mitä muut lukevat. Mihin näitä tietoja oikein käytetään? Haluaisin tietää…
Tietoturva
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848