Ympäristöstä huolehtiminen

Anonyymi-ap

Katselin Koskenhelmen parkkipaikalla kun autosta tuli lyhyt tukkainen mies ja fiksun näköinen nuori nainen. Lähtivät kävelemään kesäkadulle ja mis tyrkkäsi naisen selän takana tyhjän kaljatölkin kukkapenkkiin entisen Intersportin kulmalla. Katsokaa naiset minkälaisten urpojen kanssa viitsitte aikaanne tuhlata.

18

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Urpooo

• Anonyymi

Tatuoitu kaljupää ja kaunis naine ylennsä löytävät toisensa, ja imatralaiset lisääntyy

• Anonyymi

Ou Jee Ou Jee

• Anonyymi

Hienoa! Voisitko tehdä tätä tarkkailua ihan päivittäin ja raportoida aina tänne kaikki väärinkäytökset? Palkkaahan siitä ei saa mutta kyllä esim tälläinen tölkin hylkääminen on törkeydessään sitä luokkaa että ihmisten kuuluu tietää. Ja kun raportoit niin ihmiset alkaa käyttäytymään siivosti koska he tietävät että heitä tarkkaillaan. Jos annat vinkin niin voin silloin tällöin ja varmaan joku muukin niin toimittaa sinulle ruokaa ja juomaa sinne kotkanpesään. Voidaanko kutsua sinua koodinimellä kotka, koska kotkalla on äärimmäisen tarkka katse? Ja me muut ollaan tässä vaiheessa vaikka pääskysiä jotka ruokkii kotkaa ja haaveilee että jonain päivänä voisimme olla kuin kotka ja perustaa oman kotkanpesän.

• Anonyymi

Olen keskikeiku kotka ja pesäni on rakennettu tyhjistä tölkeistä.

• Anonyymi

Tulihan sieltä joku tekohauskakin linjoille.

• Anonyymi

elä sinä vihervassari idiootti moralisoi kunnon ihmisiä

• Anonyymi

elä sinä mölise siinä

• Anonyymi

Onko kotka laskeutunut?

Pääskynen lennolla.

Kuuleeko kotka, kuuleeko kotka?

Onko panttitölkki edelleen puskassa, vai onko panttihaukka vienyt sen kauppaan?

Kuuleeko kotka, pääsky kuittaa..

• Anonyymi

Mielenterveyspalveluista ei tulisi säästää.

• Anonyymi

Onko sulla mikä auto? Illemmalla ajelen asuntoautolla siitä ohi ja mulla olisi ylimääräisiä lihapiirakoita jos maistuu!? Ihan on päiväys kunnossa ja ei sen takia ala pakki porisemaan, mutta en itse syö näitä. Laita tähän autosi tuntomerkit, teet arvokasta tarkkailutyötä, kaffetkin voidaan keittää jos kerkeät tauolle.

• Anonyymi

Mä ajan Lambolla. Musta. 580 hv V10 moottorilla.

• Anonyymi

Fiksustihan tuo teki pullon ja tölkinkerääjän on helpompi tosta kukkapenkistä ottaa kun tonkia roskista ja menee takuu varmasti kierrätykseen, se kun ei oiken tuo alumiini pala sekajätteen mukana.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja oli vaan katkera kun toisella oli nainen ja hän on joutunut koko elämänsä tyytymään rukkaseen, vaikka on omasta ja äitinsä mielestä niin fiksu poika. Se että haukkui tuon randomi miehen urpoksi koska jätti tölkin pullonkerääjälle poimittavaksi, niin kertoo kyllä enemmän siitä millainen hän on itse. Ei tuollaista friikkiä kukaan katsele kovin pitkään joka tarkkailee ympäristöään ja varmaan sitten sitä kumppaniaankin jokaisen pikku virheen varalta ja huomauttelee niistä ja kirjoittelee nettiin...kuten tässä tapauksessa.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä kommenttisi kertoo sinusta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kommenttisi kertoo sinusta?

Kerro sinä, taisin osua napakymppiin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä, taisin osua napakymppiin?

Et osunut, ihan niin vakavasti en tätä nettiä ota että päästäisin jonkun ihon alke 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et osunut, ihan niin vakavasti en tätä nettiä ota että päästäisin jonkun ihon alke 😊

HeH

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1877
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1031
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      876
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe