On näköjään monta uutta ravintolaa auennut, mitä suosittelette mökkiläisille?
Mihin syömään?
Anonyymi-ap
6
591
Vastaukset
- Anonyymi
Kontti ja Lyhty parhaat.
- Anonyymi
Ravintola Tampella
Tampere
Kelloportinkatu 1 - Anonyymi
Kannattaa kokkailla kotona, Viitasaarella ei ole ainuttakaan kunnon ravintolaa.
- Anonyymi
Kyllä on
- Anonyymi
ABC:ltä saa sitä haaleaksi lämmitettyä, tuttua ja hyväksi havaittua einestä.
- Anonyymi
ABC:n lista-annokset eivät voi olla kuumia, koska silloin "tarjoilijan" kastikkeessa uiva peukalo palaisi. Työtapaturmista tulee paljon kuluja.
Lautasta on mahdoton kantaa ilman, että peukalo on liemessä uimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766269Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4374345Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön603609Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352245Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1002160Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m20907En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su58835Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta42800- 78696
- 59695