eli en osaa ite suoristaa kun oon nii kädetön jätkä ja paljoko maksais?
Missä mopon vanteita suoristaa
8
157
Vastaukset
- Anonyymi
Pintoja kiristetään polkupyörä korjaamoissa.😍
- Anonyymi
Jos on pinnavanteet, niin pinnoja kiristelemällä saa pieniä heittoja suoristeltua. Jos on isompia mutkia, niin taitaa olla halvempi ostaa uusi vanne ja pinnat. Sitten pinnoittaa se vanhalle keskiölle. Lähin polkupyöräkorjaamo kertoo, että missä voi työn teettää ja mitä maksaa.
- Anonyymi
Vanteen oikaisu on yksinkertainen toimenpide vaatii vain kärsivällisyyttä ja pinnankiristykseen sopivan avaimen. Ensin kannattaa kiristää löysät pinnat suunnilleen samalle kireydelle kuin muutkin pinnat tämä vaikuttaa kehän pyöreyteen ja sitten Riippuen kummalle puolelle vanne on keskilinjasta poikkeava jos enemmän oikealle kiristetään navan vasempaan reunaan meneviä pinnoja siltä kohdalta missä poikkeama on vähän kerrallaan useampaa pinnaa vuoronperään ja tarkkaillaan muutosta kunnes haluttu tulos saavutetaan. Lopuksi voi leipoa pinnoja puristelemalla niitä hansikkaat kädessä pinnojen puolivälistä toisiian vasten niin saadaan pinnat asettumaan kohdalleen ja tarkistetaan pinnojen kireys rämpyttämällä pinnoja niin, että pinnoista lähtee suunnilleen samanlainen ääni tai käyttämällä pinnan kireysmittaria. Pinnojen olisi oltava samanlaisia keskenään paksuudeltaan kauttaaltaan ja jotkin pinnat ovat keskeltä ohuempia minkä voi selvittää työntömitalla, muuten kireyttä ei voi oikein korvakuulolla tai mittarilla säätää.
- Anonyymi
Aloituksessa ei kysytty pinnavanteen oikaisusta! Oletettavasti siitä on kysymys, mutta voi alumiinivanteeseenkin tulla vekki! Millä se sitten oikaistaan?
- Anonyymi
Jotkut pajat saattavat yrittää alumiinivanteen sorvausta suoraksi, mutta yleensä kannattaa hankkia uusi vanne. Alumiini ei jousta samalla tavalla, kuin teräs.
- Anonyymi
Laita junaradalle
- Anonyymi
Säännön mukana parin pinnan katkeamisen saa oikaistua aika helposti teräsvanteissa.
- Anonyymi
Isommat mutkat hyrauliikkaprässillä. Tai polvea vasten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749