Kysytääs teiltä. LUE KOKONAAN.PUTKI VOCA ROOKIE 50/70.Just tehty koneremppa (ammattilaisella) ku leikkas kii. Neljä päivää sit sain ajoon ja oon sisäänajellu täs ny sen aikaa välttäny kovii kiihdytyksii ja kierroksii yms ajanu 35-45kmh ja toiminu hyvin.Yhtäkkiä mopo alkoi ”uupumaan ja hörähtelemään” eilen 2/4 kaasulla sekä ylämäessä tämä boostaantuu että mopo ”väsyy” ja ”hörähtää” ja saattaa sammua jollen laita vaihdetta pienemmälle ja silloin vasta piristyy mutta tämän jälkeenkin tekee saman uudestaan etten saa edes pienessä ylämäessä vaihdettua tämän vian takia
1–> 2vaihteelle edes. TÄRKEIN HUOMIO ETTÄ LÄHTEE KÄYNTIIN NYT PAREMMIN VAIN RYYPPY PÄÄLLÄ JA PYSTYY AJAMAAN HYVIN RYYPPY KOKOAJAN PÄÄLLÄ. Kaasuttimesta ei ole kiinni sillä aivan uusi kaasutin on hommattu vähän aikaa sitten uutena (17.5 dellorto) ja suuttimia kokeiltu 100-120 eikä auta vaan silti tarvitsee ryyppyä ajossa. Kipinä tulee. Tulppa on vain ihan pieneltä alueelta ruskea( ei märkä)Neulan sokka keskellä. Kaasutinta putsattu. Ei näytä olevan imuvuotoja. Bensan virtaus on tarkistettu.Mopo sherco sm-r 2021:)
Mopon käyntihäiriö
2
128
Vastaukset
Kannattaa tsekkaa bensanpinnan korkeus ja säädöt kohillee nii saattais auttaa
- Anonyymi
Polttoaine höyryt eivät ole oikeanlaisia, siinä sen on syy.🥵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901