Nyt sai Mielonen tarpeeksi ja jättää Imatran ,kun ei cittari ollutkaan rahasampo Tervemenoa Tampereelle..Toivottavasti uusi apteekkari tuo Apteekki palvelut takaisin Imatrankoskelle,missä asuu valtava osa
Imatralaisista.
Imatran Apteekki
8
270
Vastaukset
- Anonyymi
Imatrankoski on menetetty apteekin osalta. Apteekki ei tule Imatrankoskelle missä ei muutenkaan ole enää mitään.
- Anonyymi
ja monelta muultakin osalta…
- Anonyymi
Vai että Valtava Osa imatralaisia asuu Imatrankoskella,, kyllä jokainen yrittäjä, apteekkari vielä mielestäni saa valita missä sitä kauppaa tekee, oli ne sitten lääkkeet tms. Eikä taas kysellä ihmisiltä" mitä olisi kiva, mitä Imatralla pitäisi olla", kun ei ne kaupat Pyhällä Hengellä elä, tarvitaan ostovoimaa, anteeks ja kiitos.
- Anonyymi
Miksei apteekeilla ole kotiinkuljetuspalvelua ? Loppuis toi kitinä missä sen apteekin ois paras kenenkin mielestä olla.
- Anonyymi
Apteekki robotti käyttöön,niinkuin S-marketeilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apteekki robotti käyttöön,niinkuin S-marketeilla!
Luunaamat kaappais joka robotin mömmöjen toivossa.
- Anonyymi
Imatrankosken keskustasa ei toimi mikään kauppa, ei edes se väsynyt kenkäkauppa joka ukkonsa rahoilla leveilee!
- AnonyymiUUSI
Kaupat toimisi jos ihmiset kävisivät niissä. Nyt käydään kivijalkaliikkeessä korkeintaan sovittamassa jotain ja sama tuote tilataan netistä.
Useimmiten kiinalaisesta verkkokauppa Temusta. Sitten ihmetellään kun paidasta saa jotain oireita kun ei tiedetä mitä haitallisia aineita on valmistuksessa käytetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818