Yhä vaan yritetään ylläpitää nk ’naudan jauhelihapulaa’ täällä tukijunttien valitussivustolla ja muutenkin julkisuudessa toisinaan. Tosin media on jo vähentänyt sitä oleellisesti.
Itse en ole vielä onnistunut törmäämään tuohon väitettyyn pulaan täällä pk-seudulla enkä myöskään mökkipaikkakunnallani Pirkanmaalla. No jos sitten olen ollut vain onnekas 😎
Vieläkö sitä jauhelihapulaa löytyy
Anonyymi-ap
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
En pahemmin osta jauhelihaa, kokolihaa jos tarvitsee jauhelihaa sitten teen itse.
Tuskin lihakarjan kasvattaja jättävät myymättä teuraskarjaa.
🤔🤔🤔 piileekö syyllinen tuosta eteenpäin. - Anonyymi
😂🤣 Sama kun olisit kirjoittanut, asuntopulan aikana.
Että rakentajat eivät myy valmiita asuntoja, johtuu siitä tämän pula.
Mitäs jos teurastamot myyvät tuon lihan ulkomaille, sehän on liikesalaisuus. - Anonyymi
Kaupat säännöstelee jauhelihaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014