Yhä vaan yritetään ylläpitää nk ’naudan jauhelihapulaa’ täällä tukijunttien valitussivustolla ja muutenkin julkisuudessa toisinaan. Tosin media on jo vähentänyt sitä oleellisesti.
Itse en ole vielä onnistunut törmäämään tuohon väitettyyn pulaan täällä pk-seudulla enkä myöskään mökkipaikkakunnallani Pirkanmaalla. No jos sitten olen ollut vain onnekas 😎
Vieläkö sitä jauhelihapulaa löytyy
Anonyymi-ap
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
En pahemmin osta jauhelihaa, kokolihaa jos tarvitsee jauhelihaa sitten teen itse.
Tuskin lihakarjan kasvattaja jättävät myymättä teuraskarjaa.
🤔🤔🤔 piileekö syyllinen tuosta eteenpäin. - Anonyymi
😂🤣 Sama kun olisit kirjoittanut, asuntopulan aikana.
Että rakentajat eivät myy valmiita asuntoja, johtuu siitä tämän pula.
Mitäs jos teurastamot myyvät tuon lihan ulkomaille, sehän on liikesalaisuus. - Anonyymi
Kaupat säännöstelee jauhelihaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384