Vastaajista 68 prosenttia kokee Orpon hallituksen onnistuneen erittäin huonosti tai melko huonosti, naisista 75 prosenttia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/usu-n-gallup-kaksi-kolmasosaa-tyytymattomia-orpon-hallitukseen/9166778
2/3 pitää Orpon hallitusta huonona - rikkaimmat tyytyväisiä - kuinka ollakaan . . .
11
80
Vastaukset
- Anonyymi
Persuhallitiksen kannatus on surkeaakin surkeampi eikä ihme.
Ei mikään yllätys: Persuhallitukseen oltiin eniten tyytyväisiä suurituloisten keskuudessa !
Uutissuomalaisen teettämän USU-gallupin mukaan yli kaksi kolmasosaa suomalaisista on tyytymättömiä Petteri Orpon (kok.) johtamaan persuhallitukseen,
vai kumpi hallitusta käytännössä johtaa, Orpo vai Purra ?
Vastaajista 68 prosenttia kokee Orpon hallituksen onnistuneen erittäin huonosti
tai melko huonosti.
Naisista jopa 75 prosenttia kokee Orpon johtaman hallituksen onnistuneen huonosti tai melko huonosti.
YLE 31.5.2025 - Anonyymi
MUTTA mikä on hallituksen tehtävä ? Sen tehtävä ei ole olla "rikkaitten
pankki" niinkuin se nyt Purran johdolla on ja siirtää kansan yhteistä
yhteistä omaisuutta rikkaille. - Anonyymi
Ylimielisyys, häikäilemättömyys ja röykeys koituu yhdeksi hallituksen kompastuskiveksi. Ei kansalaisten halveksumisella pitkälle pötki.
Suomen kansa on rehtiä eikä kauan katsele lusmuriministereitä. - Anonyymi
Perskokkareylläpidolle ihanaa kesäpäivää !
- Anonyymi
Orpon ylimitoitetun itsetunnon luulisi saaneet kolauksen, kun valtionvarainministeriön korkeimman virkamiehen, kansliapäällikön pitää
oikaista hänen puppupuheitaan. - Anonyymi
Järkyttävä hallitus. Ei totuuden sanaa kuule sen suusta.
- Anonyymi
PS mukana tässä surkeimmassa hallituksessa. Ei ihme, että se on surkein.
- Anonyymi
Tietysti se on surkein. Kaikki mihin PS koskee muuttuu pskaksi.
- Anonyymi
Persujen äänistä puolet on tullut eläkeläisiltä ja toinen puoli
kela-persulta. - Anonyymi
Huono mikä huono. Vaikea on huonoa pitää hyvänä.
- AnonyymiUUSI
Huono, huonompi, persuhallitus.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003