Työskentelin yrityksessä Neura.fi ja haluan varoittaa muita, jotka harkitsevat hakevansa tänne töihin.
Yrityksessä on vakavia puutteita henkilöstön koulutuksessa. Uusia työntekijöitä rekrytoidaan jatkuvasti, mutta vanhat potkitaan ulos, koska "eivät osaa mitään" – vaikka heille ei koskaan edes tarjottu kunnollista perehdytystä tai myyntikoulutusta.
Myytävä tuote on monimutkainen, mutta kukaan ei opasta, miten sitä pitäisi myydä. Kun joku tekee virheen, johtaja Ilia siirtää syyt muiden niskaan, vaikka ongelmat johtuvat hänen omista päätöksistään tai toimintatavoistaan. Työilmapiiri on pelonsekainen ja epäluottamuksellinen.
En suosittele tätä paikkaa kenellekään.
Jos arvostat kehittymistä, reilua kohtelua tai työpaikkaa, jossa saat tukea ja koulutusta, katso muualle
.https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/myyja-sdsuu-19345609
Varoitus Yrityksestä Neura.fi
8
283
Vastaukset
- Anonyymi
Saaks täält.palkkoja ulos
- Anonyymi
Tämä firma ei ole kellekkään palkkoja maksanut koska ei ole tehnyt yhtään kauppaa. Yrityksellä toimintatapana se että hinnoissa ilmaa aivan hirveästi.
- Anonyymi
Yrityksen johtaja on todella ammattitaidoton. Ei perehdytä työntekijöitä ja vaatii, että kaikkien tulee olla tavoitettavissa 24/7. Ei suostu vastaamaan kysymyksiin ja v*ttuilee, kun asioita koittaa selvittää. Kommentoi lisäksi todella asiattomasti työntekijöille, ei taida olla mitään koulusta tai ymmärrystä lakiin. En suosittele tätä paikkaa kellekään.
- Anonyymi
Yrityksen johtaja vainoaa itseasiassa entisiä työntekijöitä ja kiristää kun toimeksiantosopimus on jo katkaistu. Kannattaa todellakin harkita että mihin epämääräisiin yrityksiin lähtee mukaan. Myös hoksottimet mukaan kun tästä firmasta jollekin yritykselle soitetaan ja tarjotaan palveluita.
- Anonyymi
Matias, miksi valehtelet? Montako kertaa kysyin että tule, keskustellaan puhelimen ääressä ongelmistasi, sovitaan, selvitetään mikä sinun ongelmasi on, mutta kielsit kaikki puhelut ja jatkoit minun epäkunnioittamistani, tosiaan, vieläkin tarjoan sinulle mahdollisuutta sovintoon, mutta jos et sitäkään pysty tehdä, luulen että asenteesi on ongelma.
Me otamme kaikki palautteet tosissamme, mutta sinun kommentit on valheellisia ja meillä on todistajia, ensinnäkin, minä en tehnyt sopimustasi, vaan meidän rekryvastaava, ja sopimustasi ei ole vaihdettu mihinkään, se on alkuperäinen sopimus minkä allekirjoitit, että teet ne 3-4 puhelinsoittoa päivässä ja yrität saada asiakkaita, syy miksi toimeksiantosopimuksen purettiin, oli huonosta käyttäytymisestä ja negatiivisen ympäristön Tuominen firman sisäiseen ryhmächattiin. Nyt minulla ei ole vähintäkään kiinnostusta loukata sinua, enkä ole tehnyt, sitäkään et voi edes todistaa yhtäkään väittämistäsi, mutta minä voin todistaa, että olet halveksivasti ja epäkunnioittavasti käyttäytynyt esimiestäsi kohtaan. Voit toki täällä keskustella, mutta ketä se auttaa? Säälin sinua.- Anonyymi
Kukaan edustaja ei ole valehdellut missään vaiheessa. Ongelma on ettet ota missään vaiheessa vastuuta omasta käytöksestäsi. Haukut työntekijöitäsi halventavalla slangitermillä lumihiutaleiksi. Spekuloit yleisessä yrityksen sisäisessä keskustelussa että naispuolisen edustajan käytös johtuu kuukautisista, vaikka henkilön kommentti oli tilanteessa erittäin korrekti. Käytöksesi on ylimielistä, ailahtelevaa ja taidat nauttia konflikteista. Et kunnioita ihmisiä jotka tekevät työtä sinun yrityksen eteen. Omalla käytökselläsi sait koko myyntitiimisi eroamaan yhtenä päivänä. Se on suoritus mitä en ole ikinä ennen nähnyt kenenkään pystyvän tekemään. Saavutus sinänsä. Kun johtamisen taso on näin epäammattimaista niin usko palvelunne ammattimaiseen toteutukseen on nolla.
- Anonyymi
Juurikin näin, mitä asiasta tiedän niin työntekijät tai itseasiassa yrittäjät joilla oli toimeksiantosopimus ovat jostakin kummasta syystä lähteneet kerralla kaikki yrityksestä ulos. El oikein jaksa uskoa että tässä vaiheessa tämän yrityksen hallinto pelaa puhtailla jauhoilla vai onkohan näin että nämä kaikki työntekijät ovat vain kusipäitä ja eivät miellyttäneet omistajaa. Täytyy myöntää että aikamoinen narsisti tuli ulos kuorestaan aika nopealla aikataululla. Käy sääliksi ne henkilöt jotka tämän jyrän alle jäävät vielä kun eivät tiedä asioiden oikeaa laitaa.
- Anonyymi
Sekoa epäkunnioittavaa vihamielistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311786
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161592Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291032- 611030
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90926- 66881
- 46781
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9701Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694