Tunnustusta Thaimaa-keltanokalle

Anonyymi-ap

4

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle menee Thaimaan -vihaaja palkinto?

      • Anonyymi

        Se menee tietenkin sille joka asui Hua Hinissa laittomien kaatopaikkojen keskellä kauhujen maassa, jossa ei uskalla liikkua edes luonnossa eikä liikenteessä, koska kaikkialla on niin vaarallista, tautista ja likaista. Kaikki kusetti häntä siellä, vaimo vei ja tuhlasi rahat ja ihmiset eli kuin siat vatukossa ja lopuksi kun meni hierontaan, sai myrkkykokista josta näkö sumenee ja menee ripulille jokunen päivä myöhemmin niin että mikään ei pysynyt sisällä muu kuin rasvamaksa.
        Sairaaloissa häntä ei osattu hoitaa ilmaiseksi vaan pyysivät rahaa sairaalakäynneistä ja laskuttivat henkihieveriin. Savusumu kirveli hänen silmiään aina jo ennen kuin jäi auton alle tai ajoi nokkakolarin. Rostituutit yritti tartuttaa häneen tauteja mutta hän pysyi kovana.
        Onneksi vartijat eivät päästäneet tautipesiä vuokrahuoneistoon laisinkaan.
        Rabieskoirat ja käärmeet vaani häntä oven ulkopuolella, joten ei auttanut muu kuin viedä omat Puolustusvoimain dobermannit mukanaa suojelemaan perhettä ja omaisuutta.
        Ilman ubuntu-järjestelmää olisi tulleet kusiset paikat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se menee tietenkin sille joka asui Hua Hinissa laittomien kaatopaikkojen keskellä kauhujen maassa, jossa ei uskalla liikkua edes luonnossa eikä liikenteessä, koska kaikkialla on niin vaarallista, tautista ja likaista. Kaikki kusetti häntä siellä, vaimo vei ja tuhlasi rahat ja ihmiset eli kuin siat vatukossa ja lopuksi kun meni hierontaan, sai myrkkykokista josta näkö sumenee ja menee ripulille jokunen päivä myöhemmin niin että mikään ei pysynyt sisällä muu kuin rasvamaksa.
        Sairaaloissa häntä ei osattu hoitaa ilmaiseksi vaan pyysivät rahaa sairaalakäynneistä ja laskuttivat henkihieveriin. Savusumu kirveli hänen silmiään aina jo ennen kuin jäi auton alle tai ajoi nokkakolarin. Rostituutit yritti tartuttaa häneen tauteja mutta hän pysyi kovana.
        Onneksi vartijat eivät päästäneet tautipesiä vuokrahuoneistoon laisinkaan.
        Rabieskoirat ja käärmeet vaani häntä oven ulkopuolella, joten ei auttanut muu kuin viedä omat Puolustusvoimain dobermannit mukanaa suojelemaan perhettä ja omaisuutta.
        Ilman ubuntu-järjestelmää olisi tulleet kusiset paikat.

        Aimo joutui Thaimaassa jatkuvan petoksen ja väkivaltojen uhriksi. Kerran vaate myyjä nappasi aimoa niin kovaa kädestä kiinni Mikes mollissa että aimo parkaisi tuntiessaan hirvittävää kipua orvaskedessään käsivarressa. Sitten se myyjä myi väkisin viisi numeroa liian pienen tennis paidan, vaikka aimo vihaa tennistä. Vaati aimoa maksamaan 120 patia paidasta jota aimo ei halunnut.

        Aimo pingotti sen paidan päälle niin että saumat paukkui ja ombeleet roikkui ja meni urheilu kauppaan ostamaan hiki pantaa. Myyjä huomasi aimon tennis paidan, ja kohta aimo tulee kaupasta ulos tennis kassin kanssa jossa on maila ja kolme tötteröä balloja.
        Kaikki rahat meni ja aimo joutui antamaan myyjälle vielä venäläis valmisteisen Vladidas
        urheilu ranne kellon, joka mittasi rytmi häiriötä ja ennusti poutaa.
        Ei ihme että aimo alkoi välttelemään ulkona liikkumista. Meinasin tulla hulluksi kun se oli aina vaan kotona....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe