Minulla on Luhangan kunnanjohtaja pyörittänyt käsipelillä vesimittaria ja kyllä se työstä käy. Vähän väliä on käytävä Etapissa vilvoittavalla. Isotissi hoitaa otona kunnanjohtajan hommia, kun kunnanjohtaja veivaa minun mittariani.
Ymmärräthän.
Vesimittarin täytyy pyöriä!
12
639
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kunta voi hyvin kun vesimittarit pyörivät, kunnanjohtaja pyörii ja ravintolat pyörivät.
- Anonyymi
Minä en kestä valehtelijoita. Kateellisia ihmisiä paskoja.
- Anonyymi
Ja teknisen pomon tissit hölskyvät!
- Anonyymi
Oisko tuo maidoissaan?
- Anonyymi
Onko se hyvännäköinen.
- Anonyymi
Pikkakunnan yleiseen tasoon vertaillessa todella hyvännäköinen.
- Anonyymi
Arka luhankalaishyypiö. Hiirulainen. Ei uskalla tehdä työtään. Ei aja kuntalaisten asiaa, vaan jonkun muun.
- Anonyymi
Vesilaitoksen johtaja voi todistaa kuulemma mittarin pyörimisen mutta ei osaa olla rehellinen. Ihme valehtelijoita. Pieni mafia pyörittää meidän kuntaa ja kusettaa ihmisiä jotka maksavat veroja. Mafiaan kuuluu kunnanjohtoa kunnanvaltuutettu ja eräs ravintolan omistaja.
- Anonyymi
Vesiputkessa on ilmeisesti vuoto.
- Anonyymi
Kunnanjohtaja ei ota johtajuutta. Kyllä nyt on aika vaihtaa kunnanjohtajaa.
Painu helvettiin täältä. - Anonyymi
Ei ole rehellinen kaveri. Petturi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509