Minulla on Luhangan kunnanjohtaja pyörittänyt käsipelillä vesimittaria ja kyllä se työstä käy. Vähän väliä on käytävä Etapissa vilvoittavalla. Isotissi hoitaa otona kunnanjohtajan hommia, kun kunnanjohtaja veivaa minun mittariani.
Ymmärräthän.
Vesimittarin täytyy pyöriä!
11
451
Vastaukset
- Anonyymi
Kunta voi hyvin kun vesimittarit pyörivät, kunnanjohtaja pyörii ja ravintolat pyörivät.
- Anonyymi
Minä en kestä valehtelijoita. Kateellisia ihmisiä paskoja.
- Anonyymi
Ja teknisen pomon tissit hölskyvät!
- Anonyymi
Oisko tuo maidoissaan?
- Anonyymi
Onko se hyvännäköinen.
- Anonyymi
Pikkakunnan yleiseen tasoon vertaillessa todella hyvännäköinen.
- Anonyymi
Arka luhankalaishyypiö. Hiirulainen. Ei uskalla tehdä työtään. Ei aja kuntalaisten asiaa, vaan jonkun muun.
- Anonyymi
Vesilaitoksen johtaja voi todistaa kuulemma mittarin pyörimisen mutta ei osaa olla rehellinen. Ihme valehtelijoita. Pieni mafia pyörittää meidän kuntaa ja kusettaa ihmisiä jotka maksavat veroja. Mafiaan kuuluu kunnanjohtoa kunnanvaltuutettu ja eräs ravintolan omistaja.
- Anonyymi
Vesiputkessa on ilmeisesti vuoto.
- Anonyymi
Kunnanjohtaja ei ota johtajuutta. Kyllä nyt on aika vaihtaa kunnanjohtajaa.
Painu helvettiin täältä. - Anonyymi
Ei ole rehellinen kaveri. Petturi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038