Monet länsimaissa saattavat ajatella, että musliminaisten huntu on merkki sorrosta tai alistamisesta. Todellisuus on kuitenkin usein monimuotoisempi. Monille musliminaisille huntu on osa omaa identiteettiä, uskonnollista vakaumusta ja itseilmaisua. Sen käyttäminen voi olla vapaaehtoinen ja tietoinen valinta – ei pakko.
On tärkeää kuunnella naisia itseään eikä tehdä oletuksia heidän puolestaan. Vapaus pukeutua tarkoittaa myös vapautta käyttää huntua, jos niin haluaa. Todellinen tasa-arvo kunnioittaa erilaisia valintoja ja antaa jokaiselle tilaa elää omalla tavallaan.
Huntu ei tarkoita automaattisesti sortoa
Anonyymi-ap
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi se huntu on päässä kuin ämpäri kuten persuilla.
- Anonyymi
Cruisecontrolli kävi synnärillä syömässä istukan
- häipyi sitte äkkiä kopterilla kuin varas yöhön ...
- Anonyymi
Ei kodinhoidontukikaan ole pakko vaan vapaaehtoinen.
Mutta kun kerran suomessa niin maan tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126