Huomaat olevasi vanha kun kaikesta hyvästä alkaa olla 30 - 40 vuotta aikaa.
Hilskan kauppakin lopetti jo noin 35 vuotta sitten, kesä 1993 oli tadellinen auringon ja ihastumisen kesä ja siitäkin on jo 32 vuotta. Peruskoulusta pääsystä yli 40 vuotta, amiksesta pääsystä 40 vuotta.
Kyllä sinäkin kaiholla muistelet kaikkea sitä hyvää mitä kasarilla oli. Raksa-Rane vainaakin kaipasi aina niitä kasarin vuosia kun kaikki oli vielä hyvin ja hän oli elämänsä kunnossa. Oli Hän hieno mies.
Huomaat olevasi vanha kun ...
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno aloitus ja se on just näin. Tavataan Marttilassa tai Erkkilässä kun iltatuulen viesti jo soittelee.
- Anonyymi
Mistä te kehittelitte tän idean että Raksa-Rane olisi vainaa? Mitään virallistahan se ei ole enää kirjoitellut vuosiin. 05.05.2020 näkyy olevan viimeinen viesti häneltä. Sitten te aloitte nyt puhua että se olisi kuollut, vaikka Raksa-Ranena kirjoillut kirjoitteli vielä... eikös vielä tänä vuonna?
- Anonyymi
Raksa Ranen tunteneet tietää miehen siirtyneen viitisen vuotta sitten tuonpuoleiseen. Hänen matka aika tuli täyteen ja mehän emme itse matka-aikaamme päätä. Sen päättää korkeammat voimat.
- Anonyymi
Kannattaa jo kierrellä kirkon mäellä ja ihailla viimisiä leposijoja. Sinne miekin sitten pääsen kun peli on pelattu.
Muistoja löytyy täälläkin niin Erkontien kuin muittenkin nurkkien ajoilta. Tytöt ne ovat aina vaan kauniita. - Anonyymi
Ei vanhuus tule yksin vaan se tuo tullessaan monenlaista. Potenssikin hiipuu ja jää vain muistoja kotitalouskoulun tytöistä.
- Anonyymi
Ainakin tällä hetkellä tuo kuulostaa vain hyvältä asialta. Nuoret miehet raiskaavat ihan riittävästi, joten hyvä että kone joskus ehtyy :)
Ja noista tytöistä, toivottavasti ei sitten kajota heihin mitenkään. Jättää ne nuoret naiset vain rauhaan ja siis todella rauhaan. Ei saa kommentoida heidän ulkonäköä eikä mitään. Nykyäaikana sitä ei oteta kohteliaisuutena (eikä ne ennenkään siitä tykänneet).
- Anonyymi
Juu ei jaksa ennää päältä päin vaan mieluusti kyljellään takaa.
T:Jouko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527