https://yle.fi/a/74-20165066
Mikkelin Ristiinassa puolestaan kilvetön moottoripyörä ajoi poliisia karkuun eilen illalla ja vaaransi liikenneturvallisuutta törkeällä tavalla.
Poliisin mukaan kuljettaja selkeästi haastoi poliisia kisaan, mutta poliisi joutui luopumaan takaa-ajosta turvallisuussyistä. Kuljettaja muun muassa keuli ja ajoi kevyen liikenteen väyliä pitkin.
Isätön keulijaträssi Ristiinassa
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Reinikaisen mukaan Ristiinassa mopoilu ja muilla moottoriajoneuvoilla ajo on kevään mittaan ollut varsin villiä.
– Joka kevät tulee uusi sukupolvi, jolle voi tulla kuolemattomuuden tunne, että voi tehdä mitä vaan. Mopoilla ja moottoripyörillä esitetään vähän kovista rähinämeiningillä, hän sanoo.
Reinikaisen mukaan liikenneturvallisuuden kannalta on tärkeää, että poliisille ilmoitetaan häiritsevästä ja vaarallisesta ajamisesta.
– Poliisi valvoo, mutta koko ajan emme voi olla paikalla. - Anonyymi
Vähän kuin polumäenkatulaiset :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136