Se jos mikä kertoo laadusta ja luotettavuudesta. Mitä vanhempi Toyota sitä luotettavampi se muihin merkkeihin verrattuna on.
https://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/?tablelist=true
Toyotia on eniten vähävikaisuudessaan katsastuksen eri käyttöönottovuosin TOP 10:ssä.
10
144
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on aina joka vuosi ollut, kun Traficom on katsastustilastonsa julkaissut.
Luotettavuutta vuodesta toiseen. - Anonyymi
No onko se nyt ihme, kun hybridimalleista puuttuu:
1. Bensahärpäkkeet: Vaihteisto, kytkin, kaksoiskytkin, automaattivaihteisto, turboahdin, välijäähdytin, starttimoottori- ja laturi auton kyljestä, kiilahihnat...
2. Dieselhärpäkkeet: Kaikkien edellisten lisäksi puuttuu hajoavat nox-anturit, hiukkasanturit, -ureat, -hiukkasloukut...
3. Lataushybridihärpäkkeet: Lataussysteemit kaikkine johtoineen, luukkuineen, latureineen, kalliine akkuoneen...- Anonyymi
Siis moottorin kyljestä puuttuu laturi ja starttimoottori...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis moottorin kyljestä puuttuu laturi ja starttimoottori...
...........ja kaikki muukin kalliita vikoja aiheuttava sotku.
- Anonyymi
Toyotan hybridit nostavat tuon luotettavuuden aivan huippuunsa.
- Anonyymi
Kainuusta kajahtaa. 20 vuotiaat Tojot.
Malli Hylkäys % Syy
AVENSIS 41,03 Taka-akselisto
AVENSIS VERSO 44,67 Alustan kotelot ja pohjalevy
CAMRY 26,79 Alustan kotelot ja pohjalevy
COROLLA 34,62 Alustan kotelot ja pohjalevy
COROLLA VERSO 39,28 Alustan kotelot ja pohjalevy
LAND CRUISER 40,8 Runko
RAV4 31,27 Jousitus ja iskunvaimennus
YARIS 31,35 Käyttöjarru
YARIS VERSO 43,25 Alustan kotelot ja pohjalevy- Anonyymi
Harvinaisen pienet hylkäysprosentit 20 vuotta vanhoina muihin verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen pienet hylkäysprosentit 20 vuotta vanhoina muihin verrattuna.
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
Korin saa nyt vaikka ratsupaikkalla läpi mutta runko onkin jo hankalampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
Volkswagen konsernin autosta 20-vuotiaana ei ole jäljellä mitään mitä voisi vaihtaa tai hitsata. Ruostepölyä ei voi hitsata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892