Se jos mikä kertoo laadusta ja luotettavuudesta. Mitä vanhempi Toyota sitä luotettavampi se muihin merkkeihin verrattuna on.
https://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/?tablelist=true
Toyotia on eniten vähävikaisuudessaan katsastuksen eri käyttöönottovuosin TOP 10:ssä.
10
100
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on aina joka vuosi ollut, kun Traficom on katsastustilastonsa julkaissut.
Luotettavuutta vuodesta toiseen. - Anonyymi
No onko se nyt ihme, kun hybridimalleista puuttuu:
1. Bensahärpäkkeet: Vaihteisto, kytkin, kaksoiskytkin, automaattivaihteisto, turboahdin, välijäähdytin, starttimoottori- ja laturi auton kyljestä, kiilahihnat...
2. Dieselhärpäkkeet: Kaikkien edellisten lisäksi puuttuu hajoavat nox-anturit, hiukkasanturit, -ureat, -hiukkasloukut...
3. Lataushybridihärpäkkeet: Lataussysteemit kaikkine johtoineen, luukkuineen, latureineen, kalliine akkuoneen...- Anonyymi
Siis moottorin kyljestä puuttuu laturi ja starttimoottori...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis moottorin kyljestä puuttuu laturi ja starttimoottori...
...........ja kaikki muukin kalliita vikoja aiheuttava sotku.
- Anonyymi
Toyotan hybridit nostavat tuon luotettavuuden aivan huippuunsa.
- Anonyymi
Kainuusta kajahtaa. 20 vuotiaat Tojot.
Malli Hylkäys % Syy
AVENSIS 41,03 Taka-akselisto
AVENSIS VERSO 44,67 Alustan kotelot ja pohjalevy
CAMRY 26,79 Alustan kotelot ja pohjalevy
COROLLA 34,62 Alustan kotelot ja pohjalevy
COROLLA VERSO 39,28 Alustan kotelot ja pohjalevy
LAND CRUISER 40,8 Runko
RAV4 31,27 Jousitus ja iskunvaimennus
YARIS 31,35 Käyttöjarru
YARIS VERSO 43,25 Alustan kotelot ja pohjalevy- Anonyymi
Harvinaisen pienet hylkäysprosentit 20 vuotta vanhoina muihin verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen pienet hylkäysprosentit 20 vuotta vanhoina muihin verrattuna.
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
Korin saa nyt vaikka ratsupaikkalla läpi mutta runko onkin jo hankalampi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
Volkswagen konsernin autosta 20-vuotiaana ei ole jäljellä mitään mitä voisi vaihtaa tai hitsata. Ruostepölyä ei voi hitsata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178