Se jos mikä kertoo laadusta ja luotettavuudesta. Mitä vanhempi Toyota sitä luotettavampi se muihin merkkeihin verrattuna on.
https://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/?tablelist=true
Toyotia on eniten vähävikaisuudessaan katsastuksen eri käyttöönottovuosin TOP 10:ssä.
10
151
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on aina joka vuosi ollut, kun Traficom on katsastustilastonsa julkaissut.
Luotettavuutta vuodesta toiseen. - Anonyymi
No onko se nyt ihme, kun hybridimalleista puuttuu:
1. Bensahärpäkkeet: Vaihteisto, kytkin, kaksoiskytkin, automaattivaihteisto, turboahdin, välijäähdytin, starttimoottori- ja laturi auton kyljestä, kiilahihnat...
2. Dieselhärpäkkeet: Kaikkien edellisten lisäksi puuttuu hajoavat nox-anturit, hiukkasanturit, -ureat, -hiukkasloukut...
3. Lataushybridihärpäkkeet: Lataussysteemit kaikkine johtoineen, luukkuineen, latureineen, kalliine akkuoneen...- Anonyymi
Siis moottorin kyljestä puuttuu laturi ja starttimoottori...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis moottorin kyljestä puuttuu laturi ja starttimoottori...
...........ja kaikki muukin kalliita vikoja aiheuttava sotku.
- Anonyymi
Toyotan hybridit nostavat tuon luotettavuuden aivan huippuunsa.
- Anonyymi
Kainuusta kajahtaa. 20 vuotiaat Tojot.
Malli Hylkäys % Syy
AVENSIS 41,03 Taka-akselisto
AVENSIS VERSO 44,67 Alustan kotelot ja pohjalevy
CAMRY 26,79 Alustan kotelot ja pohjalevy
COROLLA 34,62 Alustan kotelot ja pohjalevy
COROLLA VERSO 39,28 Alustan kotelot ja pohjalevy
LAND CRUISER 40,8 Runko
RAV4 31,27 Jousitus ja iskunvaimennus
YARIS 31,35 Käyttöjarru
YARIS VERSO 43,25 Alustan kotelot ja pohjalevy- Anonyymi
Harvinaisen pienet hylkäysprosentit 20 vuotta vanhoina muihin verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen pienet hylkäysprosentit 20 vuotta vanhoina muihin verrattuna.
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
Korin saa nyt vaikka ratsupaikkalla läpi mutta runko onkin jo hankalampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkkä prosentti ole tärkeä vaan se syy. Alapallonivel tai raidetangon pää on helppo vaihtaa. Ruosteinen kori on jo pahempi rasti.
Volkswagen konsernin autosta 20-vuotiaana ei ole jäljellä mitään mitä voisi vaihtaa tai hitsata. Ruostepölyä ei voi hitsata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850