Siis miksi ihmeessä toiset saavat luonnostaan lihaksikkaaksi kehittyvän atleettikehon ja toinen samaan aikaan syntyvä jää voimattomaksi ruipeloksi tai kääpiöksi? Sama kun rivissä olisi tarjolla erilaisia autoja ja ihan nopalla heittäen voi elämän mittaiselle roadtripille tulla rivakka Bemari 3-litrasella kutoskoneella tai Fiat 127 jollain 900-kuutioisella putputtimella. Vai onko sieluilla jotain valuuttaa millä ne ostaa tulevan kehonsa? Joojoo, aikuisenahan sitä voi mennä salille mutta alakouluiässä olet välituntihierarkiassa karusti vain ja ainoastaan geeniesi armoilla! Bemari-kehollinen sitten työntää Fiat-kehollisen päätä armottomasti vessanpönttöön eikä alitehoinen altavastaaja voi tilanteelle mitään! Muuta vaihtoehtoa ei ole kuin nostaa nyrkit pystyyn ja vertauskuvallisesti haastaa 3-litranen turbotettu mörkömylly 900-kuutioisella rupumoottorilla. Mutta senhän tietää mitä siinä käy. Mitä hemmetin hyötyä tämmösestä epäreiluudesta on!?
Millä hemmetin logiikalla sielu valitsee tulevan kehonsa!?
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valuuttana lienee karma? Se kun määräytyy edellisen elämän perusteella. Kiusattava lie ollut edellisessä elämässä armoton alistaja ja joutuu nyt oppitunnille heiveröisessä
kehossa.
Mutta kaikki ei ole noin mustavalkosta.
Minun kouluaikana oli 8-luokalla yks tollanen "Bemari" joka kiusasi pienempiään. Kerran sitten yks lyhytkasvuinen 7-luokkalainen pisti hanttiin ja antoikin tälle "Bemarille" köniin. Siinä sitten kaikille valkeni että tää kovis olikin tosielämässä aivan voimaton ja kömpelö vellihousu. Eli autovertauksena uhmakkaan näköisen Bemarin pellin alla olikin vain joku 1.8 litran vapari-tuhnu ja se sitten hävisi marjapuuron väriselle Micralle kiihdytyskilpailussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136